افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه:

نیشکر هفت‌تپه دوباره اوج می‌گیرد

  • کد خبر : 8779
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
نیشکر هفت‌تپه دوباره اوج می‌گیرد
مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، امنیت، اشتغال و تولید را سه رکن اصلی فعالیت شرکت‌های نیشکری برشمرد و گفت، فعالیت واحدهای نیشکری، توسعه منطقه را به دنبال داشته است.

پترونفت، به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علیرضا دورباشی‌زاده یکشنبه (21 اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه، از برنامه‌ریزی برای رونق تولید در هفت‌تپه خبر داد و افزود، این مسیری است که با همدلی همه کارگران محقق خواهد شد. وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد فتحی مکوند مدیرعامل سابق، تاکید کرد، راهی که ایشان در بازسازی هفت‌تپه و بازگرداندن رونق تولید به این مجموعه نیشکری آغاز کرده را با تمام توان ادامه می‌دهیم.

 

برداشت 30 درصد مزارع نیشکر هفت‌تپه

 

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به آمار برداشت نیشکر و تولید شکر هم اشاره کرد و گفت، تاکنون 30 درصد مزارع نیشکر برداشت شده و از این میزان برداشت، بیش از 10 هزار تن شکر تولید شده است.

 

دورباشی‌زاده در پایان با اشاره به همسان‌سازی حقوق پرسنل هفت‌تپه، بیان کرد، بر اساس دستور دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر، همسان‌سازی حقوق‌ کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از اول اسفندماه سال جاری اعمال و تمامی کارگران و رده‌های شاغل از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

 

در دومین سال واگذاری هفت‌تپه به توسعه نیشکر، پیش‌بینی می‌شود از میزان برداشت ۴۰۰ هزار تن نیشکر، ۴۰ هزار تن شکر استحصال شود که نسبت به سال زراعی گذشته افزایش دو برابری دارد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.