افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
2

دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان آریاساسول

  • کد خبر : 9142
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان آریاساسول
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به مناسبت عید نوروز با حضور در واحد‌های مختلف مجتمع شرکت پلیمر آریاساسول با کارکنان شاغل در این واحدها دیدار و گفتگو کرد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در دیدار نوروزی با کارکنان شاغل در واحدهای مختلف این شرکت ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان در ماه مبارک رمضان، گفت: همت و تلاش همکاران در سال گذشته تحسین برانگیز است و به همه خدا قوت می‌گویم، بدون شک اگر رکورد و موفقیتی برای آریاساسول در سال ۱۴۰۱ ثبت شد، با همت، تلاش و دستان پرتوان شما عزیزان تحقق یافته است.

مدیرعامل و نایب رئیس شرکت پلیمر آریاساسول، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” گفت: در سال جدید نیز همه ما در آریاساسول در کنار یکدیگر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد و رکورد جدیدی در تولید برای سال جاری از خود به جای خواهیم گذاشت.

بر اساس این گزارش حیدرزاده با همراهی مدیران ارشد این شرکت از واحدهای مختلف اداری و فرایندی و پشتیبانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان بیشتر چگونگی فرایند تولید و طرح‌های توسعه و بهره‌برداری این شرکت قرار گرفت و از تلاش شبانه‌روزی کارکنان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.