افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3

واحدهای پتروشیمی، ایرانول و پاسارگاد در آبادان نوسازی می‌شود

  • کد خبر : 6253
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
واحدهای پتروشیمی، ایرانول و پاسارگاد در آبادان نوسازی می‌شود
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تاپیکو گفت:طرح نوسازی، بازسازی و بروزرسانی واحدهای پتروشیمی، ایرانول و پاسارگاد در آبادان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی آبادان; دکترمسعود اسم‌خانی اظهارداشت:پتروشیمی آبادان با سابقه طولانی در تولید پی‌وی‌سی یکی از تکمیل‌ترین واحدهای تولید پی‌وی‌سی در دنیا است که نیاز کشور را به این مواد تامین می‌کند.

وی افزود: در چند سال گذشته پتروشیمی آبادان نوسازی نشده و هم‌اکنون بر نوسازی سیستم تامین هوای فشرده و بخشی حساس این واحد متمرکز شده تا به تولید پایدار برسد.

دکتراسم‌خانی گفت: با اقدمات انجام شده و همکاری تاپیکو، پتروشیمی‌های غدیر و اروند به رکوردی تولید ۱۸۳ تن‌ پی‌وی سی در روز دست یافته که در پنج سال اخیر بی‌سابقه است.

وی به تخصص ۸۰ هزار تن پروپیلن به عنوان خوراک برای اجرای طرح‌های جدید پایین دستی پروپیلن اشاره کرد و اظهار داشت:در گام بعدی محصولات با ارزشی تولید و کارآفرینی خوبی نیز ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تاپیکو گفت:شرکت روغن سازی ایرانول آبادان نیز قدمت زیادی دارد و با کمک پژوهشگاه صنعت نفت تولید روغن‌های گروه ۲ در آبادان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:در شرکت پاسارگاد نیز با ساخت مخازن جدید ظرفیت ذخیره قیر صادراتی به ۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

دکتر اسم‌خانی بیان داشت:در اسنان خوزستان طرح های متعددی از جمله طرح تولید کلر در بندر ماهشهر طراحی شده که با حضور وزیرکار، رفاه و تامین اجتماعی به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.