افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
2

پاکسازی محیط پیرامونی پالایشگاه پارسیان در جهت ترويج فرهنگ صيانت از محيط زيست

  • کد خبر : 6815
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
پاکسازی محیط پیرامونی پالایشگاه پارسیان در جهت ترويج فرهنگ صيانت از محيط زيست
کارکنان شرکت پالايش گاز پارسيان همزمان با هفته هواي پاک و ترويج فرهنگ صيانت از محيط زيست، در اقدامي نمادين مبادرت به پاکسازي محدوده اطراف جاده اتوبان منتهي به پالايشگاه کردند.

پترونفت ، به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، علمدار بابايي مدير عامل شرکت پالايش گاز پارسيان طي سخناني، حفاظت از محيط زيست را يک وظيفه همگاني دانست و بیان کرد: جهت حفظ و نگهداشت محيط زيست بعنوان يک ميراث ارزشمند، فرهنگ‌سازي امری و ضروري است.

وي با تجليل از اين اقدام زيست محيطي خواستار همکاري تمامی کارکنان جهت حفاظت از محيط زيست شد و افزود: کليه پيشنهادات همکاران در راستاي حفاظت از محيط زيست مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورت منتهي شدن به نتيجه مطلوب قطعاً عملياتي خواهد شد.

بابايي اظهار اميدواري کرد مراسم هاي گراميداشت هواي پاک همچون سالهاي گذشته بصورت مستمر ادامه يابد و همکاران مشارکت فعال داشته باشند.

شایان ذکر است شرکت پالايش گاز پارسيان در جهت فرهنگ سازي و ترويج حفاظت از محيط زيست، هر ساله برنامه‌هاي مختلفي را در سطح شرکت و منطقه برگزار مي‌کند که از جمله اقدامات در سال جاری می توان به برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع هواي پاک در مدارس شهرستان مهر با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره محيط زيست شهرستان مهر اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.