افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب بمناسبت آغاز به كار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی

  • کد خبر : 4946
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب بمناسبت آغاز به كار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی

بسم الله الرحمن الرحیم   پترونفت | در آستانه ی برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران قرار داریم. نمایشگاهی که جلوه هایِ ظهورِ شکوهِ علم و تبلور زیبای اراده های مستحکم دانشمندان و نخبگان ارزشمند میهن اسلامی است.   امروز جمهوری اسلامی ایران با جهاد علمیِ نخبگان و […]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پترونفت | در آستانه ی برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران قرار داریم. نمایشگاهی که جلوه هایِ ظهورِ شکوهِ علم و تبلور زیبای اراده های مستحکم دانشمندان و نخبگان ارزشمند میهن اسلامی است.

 

امروز جمهوری اسلامی ایران با جهاد علمیِ نخبگان و سرمایه های ارزشمند انسانی در مسیر و جهتی حرکت می‌کند، که تولید علم و تقویت شبکه های عظیم علمی جوان موجبات بسط اقتدار سیاسی و بین‌المللی را فراهم آورده است.

 

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نفت خام و پیشانی جهاد اقتصادی در کشور، حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی را در نمایشگاه بیست و ششم، فرصتی بسیار ارزشمند برای تعامل موثر با شرکت های سازنده کالاها و تجهیزات صنعت نفت ونیز ظرفیت های عظیم و نوظهور شرکت های دانش بنیان قلمداد می کند.

 

سیاستگذاری جدید مناطق نفتخیز جنوب که بر اساس تفکر انقلابی و تحول حقیقی تدوین شده است‌ با محوریت حمایت از شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخل، تقویت اقتصاد ملی _اشتغال و توسعه فناوری های روز هدایت و راهبری می شود.

 

بلاشک ارتقای توان فنی و مهندسی، جذب سرمایه، تعامل سازنده با شرکت های دانش بنیان و سازندگان، رسیدن به فهمی مشترک از مسائل صنعت و تقویت اراده های جمعی برای بالندگی و عزت ایران اسلامی، از جمله ی مزیت های اصلی نمایشگاه بیست و ششم محسوب می شود.

 

متاسفانه سالها بود که سیطره ی تفکر از خود بیگانگی و بی اعتمادی به نخبگان نفتی درون کشور و اضمحلال در هژمون ظاهری غرب، امکان ظهور استعدادها و خلاقیت های وطنی  و ظرفیت های تحولی در صنعت نفت را مسدود کرده بود.

 

البته امروز با روی کار آمدن تفکر انقلابی و تحول خواه در صنعت نفت‌ که یکی از عناصر شاخص آن، اعتماد و باور  به کارشناسان و دانشمندان جوان و مجرب نفتی ست، افق های جدیدی برای حرکت به سمت استقلال علمی و عبور از بن بست های صنعت، قابل‌پیش بینی ست.

 

اگر چه هنوز با وجود آن که کمتر از یک سال است که گفتمان انقلابی در نفت طنین انداز شده است، شاهد تحول جدی در برخی از رویکردهای کلان  تصمیم گیری و جهاد عظیم صنعت نفتی ها در حوزه های گوناگون هستیم.

 

در پایان این نوید را می‌دهم که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمادگی کامل دارد که برای تعاملی سازنده با شرکت های دانش بنیان‌، تامین کنندگان کالا و تجهیزات صنعت نفت و همه ی فعالین بخش خصوصی نفت و گاز که  در نمایشگاه بیست و ششم حضور دارند،از همه ی ظرفیت های خود استفاده کند و فضای جدیدی از اتصال و بهم پیوستگی میان مناطق نفت خیز جنوب و این شرکت ها ایجاد شود.

 

آرزوی توفیق روزافزون را برای تمامی فعالین و دغدغه مندان صنعت نفت، در جهت بالندگی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.