افزونه جلالی را نصب کنید. 25 ربيع أول 1446 Saturday, 28 September , 2024
1
دفاع از پتروشیمی‌ها

آریاساسول بهشت مدیران کوتاه‌مدت؛ باوری که کابوس شد

  • کد خبر : 22391
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
آریاساسول بهشت مدیران کوتاه‌مدت؛ باوری که کابوس شد
حالا که دولت وفاق ملی با شعار به کارگیری مدیران توانمند بر سر کار آمده است، شایسته است، به سراغ مدیران باتجربه و کارنامه‌دار برود

کاهش سودآوری و زیان انباشته دو اخطار جدی است که هر بنگاه اقتصادی ممکن است با آنها مواجه شود. ماهیت فعالیت بنگاه‌های اقتصادی با در نظر گرفتن حفظ محیط زیست و انتفاع به پیرامون برای سودآوری ذینفعان شکل می‌گیرند.
پتروشیمی آریاساسول از تامین‌کنندگان اصلی درآمد سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، چند صباحی با مدیرعاملی فردی که مرزهای ارتباطات را کنار زده و بدون سابقه مرتبط و صدالبته به واسطه‌ی دفاع مستحکم از درون وزارت، عنان کار را در دست گرفته و تا به امروز نتوانسته در مسیر اهداف پتروشیمی آریاساسول گام بردارد و سودی ناامید‌کننده و دور از انتظاری را نصیب مجموعه کرده است.
پتروشیمی آریاساسول پیش‌رو بودن را رویا نمی‌داند و باور تلقی می‌کند. رویایی که امروز و به سبب اجرای سیاست‌های نادرست، به کابوس بی‌پایان تبدیل شده و وحشت را نصیب ذینفعان و سهام‌داران کرده است.

حالا که دولت وفاق ملی با شعار به کارگیری مدیران توانمند بر سر کار آمده است، شایسته است، به سراغ مدیران باتجربه و کارنامه‌دار برود. کسانی که دلسوزی بیت‌المال و ثروت‌آفرینی برای ذینفعان اولویت اول و آخر است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=22391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.