افزونه جلالی را نصب کنید. 21 ذو الحجة 1445 Thursday, 27 June , 2024
0

اصفهان در آخرین روزهای بهار میزبان پتروشیمی شهید تندگویان بود

  • کد خبر : 20246
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
اصفهان در آخرین روزهای بهار میزبان پتروشیمی شهید تندگویان بود
پتروشیمی شهید تندگویان با حضور چهار روز خود و همراهی مدیران و کارشناسان باتجربه این شرکت، در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست حضور داشت.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست شاهد حضور پررنگ شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی نظیر پتروشیمی شهید تندگویان، بندرامام، اروند و کارون بود که با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت پتروشیمی و فراهم آوردن بستری برای تبادل دانش و تجربه بین فعالان این صنعت میزبان صاحبین صنایع، بازرگانان و تجار داخلی و بین‌المللی بودند.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست (صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته) به رسم هرساله و در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ خردادماه سال جاری میزبان شرکت‌ها، فعالان صنعت و علاقمندان به این حوزه بود و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در غرفه تخصصی خود که با حضور مدیران و کارشناسان باتجربه این شرکت در حوزه بازرگانی و فنی حضور داشت، پذیرای بازدیدکنندگان، مشتریان و ذینفعان بود.
گفتنی‌ست، اصفهان یکی از قطب‌های توسعه زنجیره پایین‌دست پلیمرهای پتروشیمی است و نمایشگاه اصفهان پلاست، فرصتی مناسب برای تعامل میان مشتریان، تامین‌کنندگان و تولید کنندگان است.
این نمایشگاه بعد از چهار روز فعالیت تخصصی و حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان روز سه شنبه ۲۹ خرداد به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.