افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0
در سومین اجلاس ملی مدیران تاثیر گذار و کار آفرین؛

اهدای تندیس برتر ملی کشور به مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • کد خبر : 20421
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
اهدای تندیس برتر ملی کشور به مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
محمد سجاد باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه موفق به کسب تندیس به عنوان مدیر تاثیرگذار و کار آفرین برتر ملی کشور در سومین اجلاس ملی مدیران تاثیر گذار شد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان به نقل از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، سومین اجلاس ملی مدیران تاثیرگذار و کار آفرین با حضور حداکثری مقامات و مسئولان، اساتید برجسته کشوری، نخبگان و واحدهای تولیدی و صنعتی از ۳۱ استان کشور برگزار و در این مراسم از محمد سجاد باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با اهدای تندیس به عنوان مدیر تاثیر گذار و کار آفرین برتر ملی کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بنا براین گزارش، این اجلاس با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از مدیرانی که با تلاش و پشتکار مستمر اقداماتی ارزشمند در افزایش تولید ناخالص ملی انجام داده و در رونق اقتصادی کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند و به همت هلدینگ ستاپ و با همراهی اتاق تعاون استان تهران برگزار شد.

مهم‌ترین محورهایی که در این رویداد به آن پرداخته شد می‌توان به ارتقای دانش مدیریت همگام با دانش روز جهانی، بازاریابی و فروش به سبک برترین کمپانی‌های بین‌المللی، نوآوری در کسب و کار و طراحی استراتژی‌های پیروزمندانه و ایجاد شبکه تعاملی و بهینه‌سازی روند فعالیت‌ها اشاره کرد.

در این رویداد ضمن مرور جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت کسب وکار و هم‌اندیشی در ابعاد مختلف مرتبط با حوزه برندینگ، پس از ارزیابی تخصصی سازمان‌ها بر اساس شاخص‌های عملکردی و سوابق آن‌ها، سازمان‌های برگزیده را انتخاب و از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.