افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
0

بازدید مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت از پتروشیمی شهید تندگویان

  • کد خبر : 22217
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
بازدید مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت از پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهید تندگویان، روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت با حضور در این مجتمع پتروشیمی دیداری دوستانه با مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان داشته و سپس از این مجتمع پتروشیمی بازدید کردند. فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک […]

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهید تندگویان، روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت با حضور در این مجتمع پتروشیمی دیداری دوستانه با مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان داشته و سپس از این مجتمع پتروشیمی بازدید کردند.
فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک ملت در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان اظهار داشت: بانک ملت همراه همیشگی صنعت پتروشیمی کشور است و با حمایت خود کمک می‌کند چرخ صنعت پتروشیمی با تمام توان بچرخد.
سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان نیز ضمن قدردانی از حضور گرم و صمیمانه مدیران بانک ملت، بانک ها را موتور شتاب دهنده چرخ های اقتصادی دانست که با حمایت‌هایشان می‌توانند موانع تولید را از سر راه صنعت پتروشیمی کشور بردارند.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=22217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.