افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

با سرعت دادن به انجام پروژهها به رشد تولید و مهار تورم کمک میکنیم

  • کد خبر : 9650
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
با سرعت دادن به انجام پروژهها به رشد تولید و مهار تورم کمک میکنیم
با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف صنعت برق از جمله حوزه توزیع برق در استان خوزستان و سرعت دادن به انجام پروژهای برقی میتوان نقش موثری در تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم ایفا نمود.

پترونفت، دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست مدیران ادارات برق استان خوزستان با اشاره به اینکه برق به عنوان زیرساخت مهم توسعه نقش مهمی در پیشرفتهای اقتصادی کشور دارد گفت، ظرفیت بالای صنعت برق در رونق دادن به تولید با اجرای به موقع طرحها و پروژهها و تامین برق مراکز تولیدی میتواند به مهار تورم نیز کمک کند.

وی ادامه داد فعالیت برای دستیابی به اهداف شعار سال منحصر به دستگاه یا سازمان خاصی نیست و در استان خوزستان به دلیل وجود صنایع بزرگ مانند فولاد و پتروشیمی، کشاورزی، بنادر و منطقه آزاد و همچنین نواحی صنعتی شرایط به گونهای است که علاوه بر انجام پروژههای برقی، با مصرف بهینه و کاهش پیک بار شبکه به خصوص در فصل تابستان نیز میتوان به تحقق شعار سال کمک کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق خوزستان افزود، در سال جاری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای شعار، علاوه بر تسریع در انجام پروژههای برق کار مدیریت هوشمند شبکه برق در استان خوزستان با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد. وی تصریح کرد، هوشمندسازی شبکه برق این قابلیت را ایجاد میکند تا در ساعتهای مختلف شبانه روز امکان برقراری تعادل بین تولید و توزیع و مصرف میسر شود و به این ترتیب علاوه بر اینکه از مصرف بی رویه و خارج از سهمیه برخی مشترکان پرمصرف جلوگیری خواهد شد، امکان استفاده بدون وقفه وپایدار از برق نیز برای سایر مراکز تولیدی فراهم شود.

بر اساس این گزارش طراحی سیستمهای هوشمندسازی در بستر ‌IOT یا اینترنت اشیا از جمله پروژههایی است که در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان راه اندازی شده و با بهکارگیری آن امکان رصد لحظهای بار مراکز و ادارات پرمصرف و برنامهریزی برای استفاده مناسب از انرژی فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=9650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.