افزونه جلالی را نصب کنید. 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
6

برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل واحد hseو آتش نشانی در پتروشیمی شیمی بافت / انتخاب رییس hse پتروشیمی شیمی بافت بعنوان رییس نمونه hse های منطقه ویژه

  • کد خبر : 14854
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل واحد hseو آتش نشانی در پتروشیمی شیمی بافت / انتخاب رییس hse پتروشیمی شیمی بافت بعنوان رییس نمونه hse های منطقه ویژه
مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی شیمی بافت برگزار شد.

پترونفت، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، با حضور حیاتی منش مدیر مجتمع و برخی از مدیران و روسای شرکت مراسم روز ایمنی و آتش نشانی در سالن جلسات شرکت برگزار و از پرسنل واحد HSE و آتش نشانی تجلیل شد.

حیاتی منش در این مراسم، مناسبت ۷ مهر را بهانه ای برای تقدیر از افرادی عنوان کرد که با ایثارگری خود را به سختی و خطر می اندازند و اظهار داشت: یکی از مشاغل حساس و پر خطر، شغل آتش نشانی است، اما لذت کار زمانی است که جان و مال انسانی از خطر حفظ می‌شود.

وی ضمن تشکر از همکاران ایمنی و آتش نشانی که بواسطه فعالیت های پیشگیرانه یک سال بدون حادثه دیگر در پتروشیمی شیمی بافت رقم خورد، گفت: ارتقای سطح ایمنی و تأمین و به روزرسانی تجهیزات موردنیاز واحد HSE از برنامه های مصوب و فوری این شرکت است که به سرعت در حال انجام می باشد.

بر پایه این گزارش، در این آیین از روساء و کارکنان واحد HSE سایت های 1 و 2 این شرکت و نیز تعدادی از همکاران نمونه در واحدهای مختلف که در پیشبرد اهداف HSE موثر بوده اند با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی مراسمی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران و روسای ادارهHSE سازمان برگزار گردید و در این مراسم از نفرات نمونه بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم به پاس زحمات و تلاشهای مهندس امیری در پیشبرد اهداف HSE شرکت و منطقه ویژه به عنوان رئیسHSE نمونه منطقه ویژه معرفی گردید و لوح تقدیر دریافت نمود.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=14854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.