افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0
با هدف رفع چالش‌ها و توسعه صنایع پایین دستی انجام شد؛

برگزاری نشست تخصصی پتروشیمی اروند با دفتر توسعه صنایع پایین دستی و اتحادیه چرم ایران

  • کد خبر : 20409
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
برگزاری نشست تخصصی پتروشیمی اروند با دفتر توسعه صنایع پایین دستی و اتحادیه چرم ایران
مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی و اتحادیه چرم ایران با حضور در دفتر شرکت‌ پتروشیمی اروند به بررسی شرایط شرکتهای پایین دستی و راه‌های توسعه این صنایع پرداختند.
به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ار‌وند، مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی و اتحادیه چرم ایران با حضور در دفتر شرکت‌ پتروشیمی اروند به گفتگو با مدیرعامل، مدیر بازرگانی و مدیر فروش شرکت پرداختند و شرایط صنایع پایین دستی و راه‌های توسعه این صنایع را مورد بررسی قرار دادند.
در این نشست تخصصی، قیمت‌ محصولات تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از تولید ۳ گرید جدید زنجیره PVC در سال جدید خبر داد.
دکتر کریمی تولید گرید ۶۶ که از تیرماه به تولید رسیده است را نیز یکی دیگر از اقدامات شرکت در راستای توسعه صنایع پایین دستی عنوان کرد و افزود: ۳ گرید جدید در سال‌جاری به تولید خواهد رسید تا به سوی متنوع سازی سبد محصولات صنایع پایین دستی با هدف مصرف داخلی و کسب بازارهای جدیدتر خارجی برویم.
در این نشست همچنین با دستور دکتر کریمی  ضمن بررسی قیمت محصولات پتروشیمی اروند ، مقرر شد در راستای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های پایین دستی فروش اعتباری محصول E-PVC به مشتریان چرم مصنوعی تا پایان سال با ال‌سی شش ماه انجام شود.
 بازدید از شرکت‌های پایین دستی و دعوت از شرکتها جهت بازدید از روند تولید پتروشیمی اروند با هدف ارتقای کیفیت محصولات از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست تخصصی بود.
لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.