افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2

تصویب 2000 ریال سود در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

  • کد خبر : 20751
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
تصویب 2000 ریال سود در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 روز یکشنبه مورخ 17 تیر 1403 در محل شرکت صنايع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده رأس ساعت 9:00 صبح روز یکشنبه مورخ 17 تیر 1403 در محل شركت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، در آغاز این جلسه ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 پرداخت و عملکرد تولید، فروش، اقدامات مالی، پروژه فاز 2، پروژه های در حال پیگیری و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق را به صورت جامع به مجمع ارائه نمود.

دکتر لطفی لاریجانی سال 1402 را فصل تلاش های جهادگرانه مدیران و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه عنوان کرد و دستیابی به رکوردهای جدید تولید و فروش علیرغم مشکلات عدیده ای همچون قطعی خوراک؛ و پیشرفت بالغ بر 77 درصدی پروژه فاز 2 با وجود تحریم های ظالمانه را عاملی مهم در راستای افزایش بهره وري در شرکت صنايع پتروشيمي كرمانشاه دانست.

حرکت به سمت راه اندازی طرح های توسعه ای و تکمیل زنجیره ارزش نیز از موارد مهمی بود که دکتر لطفی لاریجانی با اشاره به آن خاطرنشان کرد: در سال 1402 با پژوهش های گسترده ای که در خصوص تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده به منظور توسعه هرچه بیشتر در شرکت صورت پذیرفت، طرح احداث واحد کریستال ملامین به عنوان فاز توسعه ای شرکت و یک طرح توجیه پذیر اقتصادی با ارزش افزوده بالا در دستور کار قرار گرفت و موفق شدیم که موافقت اصولی طرح را از وزارت نفت اخذ نماییم که پس از تأمین مالی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

دکتر لطفی همچنین با اشاره به مسأله خشکسالی و چالش آب در کشور، از اجرای طرح های بهینه سازی مصرف آّب در شرکت خبر داد و افزود: پروژه بازچرخانی مصرف آّب با 43 درصد پیشرفت و پروژه استفاده از پساب شهری استان کرمانشاه به عنوان طرح های آینده نگر به منظور تضمین تداوم فعالیت شرکت و همچنین امکان توسعه های آتی با هدف تأمین منابع پایدار آبی از جمله طرح هایست که در سال 1402 در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از کمیته خودکفایی این شرکت به عنوان یکی از بهترین کمیته های خودکفایی شرکت های پتروشیمی یاد کرد و افزود: با تقویت این کمیته و افتتاح مرکز پژوهش و نوآوری در سال 1402 موفق شدیم علاوه بر تهیه بالغ بر 4800 نقشه از 9200 تجهیز صنعتی به روش مهندسی معکوس با حدود 200 شرکت تولیدکننده داخلی ارتباط گرفته و در حال بومی سازی تجهیزات هستیم تا علاوه بر تقویت تولیدکنندگان داخلی، صرفه جویی ارزی چشمگیری نیز برای شرکت و کشور داشته باشیم.

دکتر لطفی رئیس مجمع نیز در ادامه ی جلسه از گزارش جامع ارائه شده و اقدامات هیأت مدیره، مديرعامل و كاركنان شرکت در سال 1402 تقدیر کرد.

در ادامه بازرس و حسابرس قانونی به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و با تأیید سهامداران صورت های سال مالی منتهي به  29 اسفند 1402 به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین پرداخت 2000 ریال سود نقدی برای هر سهم برای سال مالی منتهي به 29 اسفند 1402 را تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعيه منتشره از سوي شركت برای کلیه سهامداران عنوان نمود.

موسسه بهرادمشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانوني شركت و نيز موسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان بازرس علي البدل به تصويب مجمع عمومي رسيد.

همچنین روزنامه جهان صنعت به عنوان روزنامه رسمی سراسری و روزنامه باختر به عنوان روزنامه رسمی محلی با تصویب مجمع به مدت یک سال انتخاب شدند.

در طول مجمع نيز ديگر بندهاي دستور جلسه از سوي رئيس مجمع قرائت و به تصويب اعضاي مجمع رسيد.

جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه در ساعت 11:00 خاتمه يافت.

لازم به ذکر است که پس از پایان مجمع عمومی عادی سالیانه، رأس ساعت 11:00 مجمع عمومی فوق العاده شرکت با دستور کار تصمیم گیری در خصوص تطبیق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و اساسنامه جدید به تصویب اعضای مجمع رسید.

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز رأس ساعت 12:00 خاتمه یافت.

در انتهای جلسه نیز سهامداران حقیقی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فراوان صورت گرفته توسط دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، با ایشان به گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.