افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
4

تولید روزانه ۳۶۰ هزار بشکه در پالایشگاه نفت آبادان/ همکاری پالایشگاه با ۸۰ شرکت دانش بنیان

  • کد خبر : 14727
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تولید روزانه ۳۶۰ هزار بشکه در پالایشگاه نفت آبادان/ همکاری پالایشگاه با ۸۰ شرکت دانش بنیان
مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان اعلام کرد: روزانه ۳۶۰ هزار بشکه در پالایشگاه آبادان تولید می شود و تلاش می شود ظرفیت تولید را افزایش دهیم.

به گزارش پترونفت، ، حکیم قیم عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری با فعالان بسیج رسانه استان خوزستان که در سالن اجتماعات پالایشگاه نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری جلوگیری از خام فروشی بوده که در این راستا توانستیم ظرفیت تولید را به ۳۶۰ هزار بشکه در روز افزایش دهیم و در مرحله اول ظرفیت را به ۴۵۰ هزار بشکه و در سال های آینده ابن ظرفیت را به ۶۴۰ هزار بشکه در روز می رسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه نفت آبادان با بیش از ۸۰ شرکت دانش بنیان قراداد همکاری دارد، بیان کرد: در همکاری با شرکت های دانش بنیان بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان در ۲۵ قرارداد رتبه نخست همکاری با این شرکت ها را در بین شرکت های نفتی را کسب کردیم.

 

قیم در پاسخ به سوال خبرنگار سرخط پتروشیمی در خصوص اینکه به چه دلیل در فاز دوم پالایشگاه نفت آبادان بیشتر نیروهای غیر بومی جذب شدند و در بخش دوم طرح توسعه فاز دو استخدامی ها چگونه است، بیان کرد: در سال ۹۶ به علت های مختلفی تعداد زیادی نیروی غیر بومی در پالایشگاه نفت آبادان جذب شدند که با گذشت زمان توانستیم درصد بومی را در شرکت افزایش دهیم.

 

وی افزود: از زمان مدیریت بنده استفاده از نیروهای بومی را در دستور کار قرار دادیم که با توانستیم با اخذ مجوز های از وزارت نفت ۳۰۰ بومی را با برگزاری آزمون جذب کنیم.

 

قیم با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی از سوی پالایشگاه آبادان انجام شده است، گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال بخشی از این هزینه ها صرف شده و‌ مابقی تا پایان سال جاری در قالب ۱۸ پروژه انجام می‌شود.

 

مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان ادامه داد: این پروژه ها شامل؛ ساخت ۸۰ مدرسه در شهرستان آبادان، احیای موزه دفاع مقدس، ساماندهی پارک ها، و… است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=14727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.