افزونه جلالی را نصب کنید. 25 ربيع أول 1446 Saturday, 28 September , 2024
0
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران:

دانشكده نفت با تشكیل گروه‌های مطالعاتی به توسعه میادین كوچك كمك كند/نیازمند مسیرهای میان‌بر در تكنولوژی و اقتصاد هستیم

  • کد خبر : 22365
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
دانشكده نفت با تشكیل گروه‌های مطالعاتی به توسعه میادین كوچك كمك كند/نیازمند مسیرهای میان‌بر در تكنولوژی و اقتصاد هستیم
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از ایجاد کارگروهی برای فناوری و تکنولوژی های جدید ذیل شرکت ملی نفت ایران خبرداد و گفت: دانشکده نفت با تشکیل گروه‌های مطالعاتی به توسعه میادین کوچک کمک کند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر حمید بورد، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با همراهی جمعی از اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هیأت علمی دانشگاه نفت آبادان دیدار کرد.

دکتر بورد در این دیدار با اشاره به اصل و هدف اساسی تأسیس این دانشگاه در سال ١٣١٨ بر استفاده از هوش مصنوعی در مطالعات تأکید داشت و اظهار کرد: هر چه میزان و کیفیت مطالعات بیشتر باشد؛ صنعت از آن منتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشکده نفت با تشکیل گروه‌های مطالعاتی به توسعه میادین کوچک کمک کند، عنوان کرد: پیگیری لازم جهت احیاء بورسیه و جذب نخبگان در صنعت را انجام خواهیم داد تا چرخ صنعت با کمک نیروی های تازه نفس و متخصص جانی دوباره بگیرد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه نیازمند مسیرهای میانبر در تکنولوژی و اقتصاد هستیم؛ افزود: موضوعات صنعتی برای پایان‌نامه‌ها ارائه شود تا خروجی آن به صنعت برسد.

دکتر بورد از ایجاد کارگروهی برای فناوری و تکنولوژی های جدید ذیل شرکت ملی نفت ایران خبرداد و تصریح کرد: مزیت دانشکده نفت پرورش مهندس خوب برای صنعت است؛ در این راستا باید آموزش های کاربردی به دانشجویان ارائه شود.

معاون وزیر نفت در پایان پیشنهاد اصلاح و هماهنگی ٣٠ تا ۴٠ درصد سیلابس‌های درسی دانشجویان با صنعت را در راستای کاربردی شدن آموزش ها ارائه کرد.

در این دیدار محمد چاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت جنوب ضمن معرفی پیشینه این دانشگاه به فرایند روند تغییرات نیروی انسانی شاغل و بودجه ای در دانشگاه صنعت نفت، تربیت نیروی متخصص برای صنعت، میانگین دانشجویان ورودی در مقاطع کارشناسی و رشته های عرضه شده در این دانشگاه پرداخت.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=22365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.