افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0

دعوت مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از همه کارکنان صنعت برای حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 20397
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
دعوت مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از همه کارکنان صنعت برای حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: همه کارکنان صنعت همگام با ملت شریف ایران حضوری پرشور در انتخابات ۸ تیر(ریاست جمهوری) داشته‌ باشند.

به گزارش پترو نفت، مهندس باتماني در گفتگو با روابط‌عمومی مخازن سبز بیان داشت: ایران عزیز و اسلامی، همواره در تمامی ادوار با حضور و نقش آفرینی دلاورمردان و زنان در صحنه، سرافراز بر قله های افتخار ایستاده و نامش بر تارک تاریخ نقش بسته است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب پیرامون مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز در آستانه انتخاباتی بزرگ، شایسته است همه با هم با حضوری مسئولیت مدارانه در پای صندوق های رای، بار دیگر سهم خود را برای آبادانی و اعتلای ایران عزیز ایفا کنیم.

مهندس باتماني خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ۸ تیر ماه می تواند اقتدارِ کشورمان در سطح بین الملل را ارتقاء دهد و پشتوانه مردمیِ نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم دنیا به تصویر بکشد.

مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پایان گفت: از ملت بزرگ ایران علی الخصوص همکاران عزیزم در شرکت دعوت می نمایم برای خلق حماسه ای جدید و حضور حماسی در روز ۸ تیر ماه پای صندوق های رأی آمده و با انتخاب دولتی با پشتوانه مردمی این جمله الهی «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» را محقق سازند.

براساس گزارش روابط‌عمومی؛ ۸ تیر ماه صندوق سیار انتخابات ریاست جمهوری در شرکت مخازن سبز مستقر مي شود و همکاران می توانند در شرکت مخازن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.