پترونفت ، در این جشنواره که در 9 محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانهای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاعرسانی درون و برون سازمانی» و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو و ارایه بیش از ۲۵ هزار اثر محتوایی و رسانه ای برگزار شد، از برترین روابط عمومی های زیرمجموعه این وزارت خانه که از سوی داوران و اساتید دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفتند تقدیر بعمل آمد.
در مراسم اختتامیه این ارزیابی که با حضور محرابیان وزیر نیرو ، پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ، کردی مدیرعامل توانیر ، حیدری مشاور وزیر نیرو در امور حقوقی و مجلس و جمع زیادی از مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد همه روابط عمومی ها بویژه در گذر از پیک برق تابستان از برترین های این عرصه تقدیر نمودند.
در این مراسم از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز نیز که طبق رسالت حرفه ای خود و با توسعه تعاملات رسانه ای در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه توانست تلاشها و فعالیتهای این نیروگاه را انعکاس دهد بعنوان روابطعمومی برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز نیز تلاشگران نیروگاه رامین را افتخارآفرینان واقعی این مجموعه دانست و با اشاره به تلاش موفقیت آمیز کارکنان نیروگاه رامین در گذر از پیک مصرف برق سال جاری اظهار داشت: اگر همت، دلسوزی و ایثار تلاشگران نیروگاه رامین در رفع چالشها و تولید این انرژی در تابستان بی سابقه و طاقت فرسای خوزستان نبود مجموعه روابط عمومی نیز چیزی را برای عرضه و انعکاس نداشت و خرسندیم با انعکاس و نمایش گوشه ای از چالشها ، سختی ها و تلاش دلسوزانه و متعهدانه این عزیزان از طریق رسانه ها توانستیم سهم کوچکی در بیان اهمیت تولید انرژی حیاتی برق و معرفی نقش مهم و حساس نیروگاه رامین اهواز در شبکه سراسری برق کشور داشته باشیم.
وی با اشاره به کسب عناوین مختلف دفتر روابط عمومی طی سالهای اخیر، حفظ موفقیت ها و تداوم روند رو به رشد یک مجموعه را از کسب آن به مراتب مهمتر و سخت تر دانست و ضمن تقدیر از همکاران خود در مجموعه روابط عمومی نیروگاه رامین اظهار امیدواری نمود تا با برنامه ریزی مطلوب ضمن رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شاهد پویایی بیشتر و انجام رسالت اجتماعی و سازمانی مجموعه روابط عمومی باشیم.