افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0

مانور سطح یک شرایط اضطراری درشرکت پتروشیمی پارس برگزار شد

  • کد خبر : 19697
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مانور سطح یک شرایط اضطراری درشرکت پتروشیمی پارس برگزار شد
اولین مانور دوره ای سطح یک شرایط اضطراری شرکت پتروشیمی پارس در سال ۱۴۰3 به منظور نیل به اهداف از پیش تعیین شده برگزار شد.

به گزارش پترونفت، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، این مانور به منظور بهبود عملکرد و کارایی در ساختار مدیریت رویداد های اضطراری و حوادث پیش آمده و در راستاي برآورده سازي الزامات سيستم مديريت  شرایط اضطراری و دستورالعمل ها و شیوه نامه های وزارت نفت ، همچنین بر اساس  خروجی های مطالعات ارزیابی کمی QRA و تست و آماده بکار بودن پمپ های آب آتشنشانی ، طبق برنامه ریزی تقویم مانورهای 1403   با همکاری و هماهنگی بین عناصر مختلف از جمله HSE ، بهره برداری،تعمیرات،روابط عمومی، حراست و خدمات اداری به اجرا درآمد.

از روش های برخورد با Vapor Cloud Explosion : قطع و ايزوله نمودن محل نشتي بوسيله ولو هاي مربوطه ،كاهش فشار به وسيله  فلرينگ خطوط مرتبط با نشتي ( طبق روش اجرایی در واحد بهره برداری )و پاشش آب به صورت فوگ (مه پاش) با زاويه 30 درجه جهت جابجايي و رقيق سازي بخارات گاز بوده

تدبیر فرماندهی، مدیریت منابع، انجام عملیات ترکیبی، تعیین اولویت ها و استفاده از ارزیابان از نقاط قوت این مانور در مواجهه با شرایط اضطراری بود.

در پایان این مانور نشست ارزیابی تیم های شرکت کننده به منظور بررسی نقاط قوت، فرصت های بهبود و ارایه پیشنهادات برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=19697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.