افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0

محمد علی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت شهادت رئیس جمهور محترم را تسلیت گفت

  • کد خبر : 19441
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
محمد علی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت شهادت رئیس جمهور محترم را تسلیت گفت
در پی شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران بر اثر سانحه سقوط بالگرد در روز یک‌شنبه-۳۰ اردیبهشت۱۴۰۳، مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی شهادت وی و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش پترو نفت به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس محمدعلی رستمی در این پیام آورده است:

انالله و انا الیه راجعون

پایان مأموریت مردان خدا شهادت است

خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران، پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد. امید آن بود برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی و خدوم بیش از پیش تداوم داشته باشد، اما دریغا که این آرزو محقق نشد.

در این سانحه، همچنین داغدار وزیر انقلابی، حامی پا در رکاب جبهه مقاومت، دکتر حسین امیر عبداللهیان و روحانی برجسته و بزرگوار خطّه عالم پرور و شهید پرور آذربایجان، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم و استاندار محترم آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان عزیزِ این جمع خدمتگزار هستیم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره و پرسنل پتروشیمی شیمی بافت شهادت این خدمتگزاران عزیز را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی، خصوصا دولت محترم و مردمی و سایر قوا و خدمتگزاران ملت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=19441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.