افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
1
مدیر اج اس ئی شرکت ملی نفت ایران: 

مهمترین بخش ایمنی در کار صیانت از منابع انسانی است

  • کد خبر : 8285
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
مهمترین بخش ایمنی در کار صیانت از منابع انسانی است
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران گفت: مهمترین بخش ایمنی در کار حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی است. 

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، عباس رزمی در نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری افزود: وقتی انسان سالم داشته باشیم تجهیزات و تاسیسات را سالم نگهداری می کند و تجهیزات سالم محیط اطراف را سالم نگه می دارد.

 

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران دومین شرکت عظیم بالادستی شرکت ملی نفت ایران در حوزه نیروی انسانی و در شمار تخصصی ترین بخش صنعت است که در فرآیند تولید پس از زمین شناسی، از مرحله اکتشاف تا تولید نقش محوری برعهده دارد.

 

رزمی با بیان اینکه در حوزه نفت در لایه بالادستی با هیدروکربورها سر و کار داریم که خطرناکترین منابع در جهان محسوب می شوند، گفت: شناخت از دشواری ها و سختی کار و ریسک و خطرات در عملیات حفاری نیاز به بررسی میدانی و حضور در مناطق عملیاتی دارد.

 

مدیر اچ اس ئی شرکت ملی نفت ایران افزود: حفاری تنها صنعتی است که در خیلی حوزه های آن نیاز به فعالیت فوق العاده دارد و لذا در بحث ایمنی و بازرسی در این حوزه باید لایه ایمنی را به سمت پیشگیری ببریم.

 

رزمی ضمن تاکید بر اهتمام ویژه به امر آموزش در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست ، از شرکت ملی حفاری ایران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان به عنوان برگزارکنندگان همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری با رویکرد صیانت از نیروی انسانی قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=8285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.