افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
0

مهندس باتمانی با صدور پیامی سوم مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان این شرکت تبریک گفت

  • کد خبر : 21141
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مهندس باتمانی با صدور پیامی سوم مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان این شرکت تبریک گفت
مهندس باتمانی با صدور پیامی سوم مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح زیر است:

این روز، یادآور تأسیس یکی از مهم‌ترین شرکت‌های منطقه پارس جنوبی است که با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، به عنوان یاریگر بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی کشور عمل کرده است. تأسیس این شرکت، نمونه‌ای بارز از تلاش و اراده مهندسان جوان کشور است که توانسته‌اند با عزم و پشتکار، فعل خواستن را به بهترین شکل ممکن صرف کنند. این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای مهندسان ایرانی است، بلکه نمادی از توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که روزی نهالی نوپا بود، اکنون به لطف تلاش‌ها و دانش متخصصان کشور به درختی بالنده تبدیل شده است. این شرکت، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ذخیره‌سازی و صادرات فرآورده‌های پتروشیمیایی کشور، نقش مهمی در رشد تولید و جهاد اقتصادی ایفا می‌کند. با دارا بودن 20 مخزن بزرگ که به بهره‌برداری رسیده‌اند و همچنین دو مخزن در مرحله راه‌اندازی و چهار مخزن در حال ساخت، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه توانسته است ظرفیت انبارش و ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی را به طور چشم‌گیری افزایش دهد.

این مخازن با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته و مدرن، نقش بسزایی در ذخیره‌سازی و انبارش محصولات پتروشیمیایی شرکت‌های مختلف دارند. افتخار بزرگی برای این شرکت است که تمامی برنامه‌ریزی‌ها، طراحی‌ها، توسعه و احداث این مخازن توسط مهندسان جوان و متخصص کشور و در دوران تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی انجام شده است. این دستاورد نه تنها گواهی بر توانمندی و تلاش مهندسان ایرانی است، بلکه نمادی از قدرت و قابلیت کشور در رویارویی با چالش‌های بین‌المللی و اقتصادی محسوب می‌شود.

شرکت مخازن در سال‌های 1402 و 1403 به دستاوردهای چشم‌گیری دست یافت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ثبت رکورد بیشترین میزان صادرات اشاره کرد. همچنین به لطف زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان خدوم شرکت، تقدیرنامه سه ستاره‌ تعالي صنعت پتروشیمی و مدیر شایسته ملی ، راهبران اقتصادی ، مدیر برتر ، مدیر تاثیر گذار و کار آفرین ملی کشور ، مدیر نشان عالی ، نشان منتخب برند، جایزه بین المللی برند سبز، جایزه سیمرغ جشنواره مسئولیت اجتماعی ، جایزه چهره نامی صنعت و اقتصاد، تندیس برندملی و اعتماد ملی ، دریافت تندیس جشنواره ملی حاتم حمایت از تولید ملی ،دریافت تندیس مدیر برتر و ارزش آفرین کشور، اعطای نشان عالی مدیر سال صنعت و اقتصاد کشور،کسب نشان تعالی، دریافت گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری و مسئولیت اجتماعی، دریافت تندیس رضایتمندی مشتری و دریافت تندیس جشنواره ملی سما بدلیل تحقق شعار سال کیفیت و مشتری مداری نيز به شرکت‌ مخازن سبز رسید.

امسال‌ سالروز تاسیس شرکت با ایام محرم مقارن شده‌ است به همین مناسبت، اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت در سوگ سید و سالار شهیدان، سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی را نیز گرامی می‌دارم و از صمیم قلب از تمام مجاهدان و تلاشگران حاضر در این عرصه جهاد اقتصادی تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم با توکل بر خداوند، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و همدلی روزافزون، قادر باشیم گام‌های مؤثری در راستای تحقق مأموریت‌های شرکت، به‌ویژه در زمینه رشد تولید، برداریم و با همفکری و همکاری، افق‌های جدیدی را در مسیر پیشرفت و موفقیت فتح کنیم.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=21141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.