افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ربيع أول 1446 Tuesday, 17 September , 2024
5

پتروشیمی مارون، بالاترین جایزه ی ملی محیط زیست را کسب کرد

  • کد خبر : 14983
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
پتروشیمی مارون، بالاترین جایزه ی ملی محیط زیست را کسب کرد
شركت پتروشيمى مارون در نخستين حضور خود در سيزدهمين دوره ی جايزه ملى محيط زيست، موفق به کسب مقام برتر جايزه ی ملى محيط زيست از سوى سازمان حفاظت محيط زيست کشور گرديد.

پدرونفت، جايزه ی ملى محيط زيست به برگزيدگانى از بين موسسات و سازمان هاى دولتى و خصوصى، كه در حفاظت، حمايت و بهسازى محيط زيست خدمات برجسته و فعاليت چشم گير و ارزنده اى انجام داده باشند اهداء مى گردد.

 

 

در اين دوره تعداد ٣٩٣ شركت صنعتی و سازمان دولتى و خصوصى، شركت نمودند و پتروشيمى مارون به دلیل اجرای: طرح جمع آورى و حذف تركيبات آلى فرّار از سطح حوضچه هاى پساب با استفاده از روش RTO، طرح جمع آورى و بازيابى گاز دى اكسيد كربن به منظور كاهش انتشار گازهاى گلخانه اى حداكثر به ميزان ٢٠ تن در ساعت، حذف گازسوزی و بهینه سازی استحصال ۳۰ میلیون فوت مکعب گاز در NGL600 با هدف نگاهداشت سرمایه های ملی و زيست محیطی؛ پس از راهيابى به مرحله ی نهايى با كسب بالاترين امتياز به عنوان شركت برگزيده در بخش شركت ها و موسسات خصوصى، معرفى شده و موفق به دريافت لوح جايزه ی ملى شد.

 

سيزدهمين دوره ی جايزه ی ملى محيط زيست در ١٨ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور معاون رئیس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست( آقای دکتر سلاجقه)، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده(خانم دکتر خزئلی) و جمع کثیری از مديران، فعالان صنعتى، خدماتى و متخصصين، در سالن همايش هاى ببين المللى سازمان حفاظت محيط زيست برگزار گرديد.

 

 

کسب این جایزه ی ملی ارزشمند را که نشان دهنده ی مسئولیت پذیری و رسالت شناسی پرسنل پتروشیمی مارون در حفظ محیط زیست و نگاهداشت سرمایه های ملی برای نسل های آینده ی ایران عزیز است، خدمت همه ی همکاران محترم، تبریک می گوییم.

 

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=14983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.