افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0
شاه‌میرزایی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و پتروشیمی:

پترول، پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی است

  • کد خبر : 18979
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
پترول، پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی است
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: انتظار داریم همان‌گونه که پترول تاکنون پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی بوده است، ازاین‌پس نیز پیشرو باقی بماند و این نقش را حفظ کند.

به گزارش پترونفت از روابط‌عمومی پترول، مرتضی شاه‌میرزایی در بازدید از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تجلیل از نقش پترول در صنعت پتروشیمی، عنوان کرد: پترول در توسعه صنایع تکمیلی و پایین‌دستی صنعت پتروشیمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل پترول نیز در این بازدید، گفت: پترول ۶ پروژه فعال دارد که سه پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، ارغوان گستر ایلام و PAC ارومیه در تابستان به مرحله راه‌اندازی و افتتاح می‌رسد. سه پروژه دیگر نیز در نیمه دوم سال آماده افتتاح می‌شود.

رشید قانعی در خصوص وضعیت تولید در مجتمع‌های تولیدی پترول نیز اظهار داشت: وضعیت تولید در دو مجتمع لردگان و ایلام مطلوب است و نسبت به سال قبل افزایش تولید داشته‌اند.

وی از رونمایی یک محصول جدید در پتروشیمی ارومیه خبر داد و خاطر نشان کرد: اوایل خردادماه محصول جدیدی در پتروشیمی ارومیه رونمایی می‌کنیم که نیتروژن گوگردی است.

به گفته قانعی در حالی این محصول جدید به سبد تولیدات پتروشیمی ارومیه اضافه می‌شود که در چند ماه اخیر این شرکت فضای خوبی در تولید و قیمت سهم داشته است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=18979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.