افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
1

پیام تسلیت مهندس باتمانی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 19895
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
پیام تسلیت مهندس باتمانی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
مهندس محمدسجاد باتمانی طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی پیام مدیرعامل به شرح ذیل می باشد :
بسمه تعالی
“امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است” و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.
) مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با ” ایثار، اقتدار و صلابت” اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.
یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.
در این ایام که ملت شریف ایران هنوز عزادار شهید خدمت، خادم الرضا، دکتر آیت الله رییسی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد هستند، یاد و خاطره تمامی شهدای راه خدمت و شهدای قیام مردمی پانزدهم خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب مردم ایران در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) بود، را گرامی می داریم و با آنان هم پیمان می شویم که ادامه دهنده راهشان باشیم.
اینجانب سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شریف میهن اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و یاد و خاطره رییس جمهور شهید و مردمی و همراهان ایشان را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهم اراده ما را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی کشورمان راسخ تر بدارد.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=19895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.