افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
1

پیام مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 20849
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
پیام مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم “یا حسین مظلوم، ای علمدار رشادت و ایثار، در تلاطم امواج فتنه و تاریکی، چراغ هدایت تو مسیر رستگاری را به ما نشان می‌دهد.” (مقام معظم رهبری) سلام علیکم و رحمة الله و برکاته در سوگ جانگداز قمر بنی‌هاشم، حضرت ابوالفضل […]

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“یا حسین مظلوم، ای علمدار رشادت و ایثار، در تلاطم امواج فتنه و تاریکی، چراغ هدایت تو مسیر رستگاری را به ما نشان می‌دهد.” (مقام معظم رهبری)

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

در سوگ جانگداز قمر بنی‌هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و یاران با وفایش، و در آستانه‌ی حماسه‌ی جاودانه‌ی کربلا، بار دیگر با دلی سرشار از اندوه و ماتم، در عزای سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش به سوگ می‌نشینیم.

حضرت امام حسین (ع) اسوه‌ی ایثار، فداکاری و عدالت‌خواهی در تاریخ بشریت، با نثار جان خود در راه حقیقت و دفاع از مظلومان، درس‌هایی جاودانه از آزادگی، شجاعت و پایمردی به بشریت آموخت. نهضت عاشورا، فریادی رسا علیه ظلم و ستم و نمادی از ایستادگی در برابر انحراف و تاریکی بود که تا ابد در تاریخ بشر ماندگار خواهد ماند.

ما، به عنوان خادمان مردم در صنعت بویژه در شرکت پتروشیمی شیراز، ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ایام غم‌بار به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همکاران گرامی ، تعهد خود را به ادامه راه پرفروغ امام حسین (ع) و یاران با وفایش در مسیر خدمت به مردم، تلاش برای آبادانی کشور و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید می‌نماییم.

امید است با تأسی از سیره و آموزه‌های نورانی عاشورا، در پرتو عنایات الهی شاهد سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی در سایه پرچم تابناک ولایت باشیم.

احمد رضا حیدرنیا

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شیراز

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=20849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.