افزونه جلالی را نصب کنید. 25 ربيع أول 1446 Saturday, 28 September , 2024
0

پیام مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

  • کد خبر : 22465
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
پیام مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان
انا لله و انا الیه راجعون

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح زیر است:

*وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ*

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که عالم ربانی، مجاهد نستوه و سید مقاومت، آیت‌الله سید حسن نصرالله، به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند. این مصیبت جانسوز، نه تنها بر قلب شیعیان و مسلمانان، بلکه بر دل تمامی آزادگان جهان نشسته است.

شهید والامقام سید مقاومت، سید نصرالله، نماد مقاومت اسلامی و الگوی بی‌بدیل مبارزه با استکبار جهانی خصوصا رژیم غاصب صهیونیست بودند. ایشان عمر شریف خویش را در راه دفاع از مظلومان و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی وقف نمودند و با بصیرت و درایتی مثال‌زدنی، همواره در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت قرار داشتند.

همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «شهید نصرالله، سردار مقاومت اسلامی بود و شهادت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است.» بی‌شک، فقدان این شخصیت برجسته، خلایی جبران‌ناپذیر در جبهه مقاومت ایجاد کرده است. توسعه گروه های مقاومت اسلامی، ابتکار و افتخار این شهید مبارز بود؛ شهید نصرالله از رهبران تفکر الهی و ناب «اسقاط اسرائیل» بود که نسل مبارز نیز از آن الگو خواهند گرفت و راه پر از نور و افتخار ایشان که راه اولیاء و انبیای الهی برای مبارزه با ظلم بود، ادامه خواهد یافت.

سازمان‌های بین المللی چشم بر حقیقت بسته و نظاره‌گر قتل عام و «سونامی خون» مظلومان فلسطین و لبنان شده اند و از این سونامی خون لذت می‌برند که ظلم آنان نیز به لطف الهی ادامه پیدا نخواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم معظم‌له، ملت شریف لبنان و همه آزادی‌خواهان جهان، از درگاه ایزد منان برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

احمد رضا حیدرنیا
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شیراز

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=22465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.