افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
6

دیدار ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

  • کد خبر : 11885
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
دیدار ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر
دکتر امیرپور به همراه جمعی از معاونین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با حضور در پتروشیمی امیرکبیر با دکتر صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر دیدار کردند.

پترونفت، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر ، دکتر امیرپور به همراه ریاست سلامت کار و ریاست روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با حضور در پتروشیمی امیرکبیر ضمن دیدار با دکتر صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر و تبریک انتصاب ایشان در خصوص جایگاه بهداشت و درمان صنعت نفت و اهمیت آن در سلامت جمعیت تحت پوشش و مردم منطقه به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار دکتر امیر پور ضمن تبریک انتصاب دکترصادقی به مدیرعاملی شرکت پتروشیمی امیر کبیر گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با ارایه خدمات بهداشتی و درمانی همیشه همراه و پشتیبان کارکنان صنعت پتروشیمی بوده و با تمام ظرفیت خود در راستای سلامت کارکنان زحمت کش صنایع پتروشیمی ارایه خدمت می نماید.

ایشان افزود: رویکرد توسعه محور مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت در مناطق عملیاتی و حمایت بی دریغ مدیران عامل صنایع پتروشیمی منطقه از بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر باعث رشد و تحول بسیار مثبت در بهسازی و توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت تحت پوشش و مردم شریف شهرستان ماهشهر در دوران اپیدیمی کووید و پس از آن گردید.

در ادامه این دیدار دکتر نیسی با ارایه گزارش معاینات دوره ای کاکنان گفت: شرکت پتروشیمی امیر کبیر در خصوص هماهنگی و همکاری کارکنان خود جهت انجام معاینات دوره ای طب صنعتی 1401عملکرد بسیار موفق داشته و تقریباً به پوشش صد درصد انجام معاینات طب صنعتی رسیده که جای قدردانی دارد.

در این نشست دکترصادقی ضمن خوشآمدگویی به حاضرین گفت: سلامت کارکنان و خانواده های آنان از اولویت های کاری می باشد و کنار مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر هستیم. ایشان افزود پتروشیمی امیر کبیر در حوزه انجام مسئولیت اجتماعی و توسعه خدمات درمانی، ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان ماهشهر را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار خود قرار داد.

در پایان دکتر امیرپور ضمن تقدیر از رویکرد مثبت مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، از ایشان جهت بازدید از مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر دعوت بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=11885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.