افزونه جلالی را نصب کنید. 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
4

نشست مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

  • کد خبر : 21093
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
نشست مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، موحدی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مدیران این اداره با حضور در شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه دیدار نمود. دکتر مظفری در این نشست با اشاره وضعیت […]

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، موحدی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مدیران این اداره با حضور در شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه دیدار نمود.
دکتر مظفری در این نشست با اشاره وضعیت گاز دریافتی شرکت افزود: اکنون شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با توافق صورت گرفته بخش زیادی از فروش خود را بابت بدهی به اداره گاز پرداخت می نماید و علی رغم اینکه قطعی گاز هزینه بالایی برای شرکت در پی دارد ولی متاسفانه مسئولان امر در این خصوص  اخطارهایی را جهت قطعی گاز ارسال می نمایند که این بر خلاف شعار سال مبنی بر جهش تولید می باشد.
دکتر مظفری تصریح نمود: خریدهای مورد نیاز شرکت تا جایی که مقدور می باشد از شرکت های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد تا منافع حاصل از این تبادلات متوجه قشر فرهنگیان  که سهامدار این مجموعه می باشند بشود.

در پایان مدیران اداره کل استان بوشهر تاکید نمودند که پیگیری های لازم را جهت رفع این مشکل انجام دهند‌

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=21093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.