افزونه جلالی را نصب کنید. 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با فرماندار شهرستان عسلویه

  • کد خبر : 21096
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با فرماندار شهرستان عسلویه

 به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی، دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به همراه آقایان رحیمی مدیرمنابع انسانی و اندیک رئیس حراست با حضور در فرمانداری شهرستان عسلویه با آقای احمدپور فرماندار این شهر دیدار نمودند.  مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت اعم […]

 به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی، دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به همراه آقایان رحیمی مدیرمنابع انسانی و اندیک رئیس حراست با حضور در فرمانداری شهرستان عسلویه با آقای احمدپور فرماندار این شهر دیدار نمودند.
 مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت اعم از تولید، صادرات و منابع انسانی تشریح نمود: متاسفانه در سال گذشته حدود ۴ ماه گاز دریافتی شرکت قطع بود که این امر سبب وارد شدن ضررهای زیادی به مجموعه شد ولی با تلاش های صورت گرفته توسط واحد منابع انسانی، حقوق و رفاهیات کارکنان به طور کامل پرداخت شد که این امر باعث رضایتمندی پرسنل شده است.
 دکتر مظفری تصریح نمود: قطعی گاز به صورت ناگهانی علاوه بر ایجاد ضررهای وارده همانند عدم تولید ناشی از قطعی گاز و هزینه های راه اندازی مجدد سبب آسیب به تجهیزات و دستگاه ها می شود که باعث فرسودگی آن ها می شود.
 فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این نشست تصریح نمود که پیگیری های لازم را جهت تداوم تولید و حل مشکلات این شرکت انجام خواهد داد.
لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=21096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.