افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3

بهبود چشمگیر عملکرد مالی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با افزایش درآمدها و کاهش زیان عملیاتی

  • کد خبر : 21191
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
بهبود چشمگیر عملکرد مالی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با افزایش درآمدها و کاهش زیان عملیاتی
در جلسه‌ای با حضور دکتر زارع پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و دکتر مظفری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و جمعی از مدیران، گزارش عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پترو نفت، دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با ارائه گزارشی از عملکرد کیمیای پارس خاورمیانه تصریح نمود: میزان تولید در پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۷ درصدی در تولید را به ثبت رسانده است.
 دکتر مظفری بیان نمود با ارائه گزارشی از عملکرد مالی شرکت در دوره ۹ ماهه بیان نمود: میزان درآمد عملیاتی در این دوره نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۱۰ درصدی را داشته است. همچنین سود ناخالص و سود عملیاتی نیز به ترتیب با رشد ۷۰ و ۱۷۰ درصدی مواجه شده‌اند و زیان خالص شرکت با کاهش چشمگیر ۷۵ درصدی همراه بوده است.
 مدیرعامل شرکت کیمیای پارس خاورمیانه با تقدیر از عملکرد همه کارکنان در موفقت ایجاد شده برای شرکت افزود: با پیگیری های مدیریت، ایجاد کارگروه های تخصصی، کار تیمی نیروهای متخصص و مشارکت همه کارکنان فنی و ستادی توانستیم رکوردهای فوق را به ثبت برسانیم.
دکتر زارع پور مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ در این نشست با اشاره به ثبت رکورد عملیاتی 102 درصد تولید در 11، 13 و 15 مهرماه سال گذشته توسط پتروشیمی کیمیای پارس خارومیانه یادآور شد: بهینه سازی مصارف شیمیایی و یوتیلیتی، تعویض کاتالیست‌های خارجی با نمونه داخلی و تولید متانول بیشتر با نسبت s/c در ظرفیت‌های پایین تر واحد از جمله اقدامات نوآورانه و خلاقانه این پتروشیمی در 9 ماهه اخیر بوده است.
 مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ خاطرنشان کرد: بهبود عملکرد مالی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با افزایش درآمدها و کاهش زیان عملیاتی مورد تقدیر است ولی واقعیت این است که تا رسیدن به مطلوب باید تلاش بیشتری کرد
لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=21191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.