افزونه جلالی را نصب کنید. 26 ربيع أول 1446 Sunday, 29 September , 2024
0

محقق شدن افزایش تولید با اجرای طرح مدیریت دارایی فیزیکی در مجتمع بسپاران پتروشیمی بندرامام

  • کد خبر : 22473
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
محقق شدن افزایش تولید با اجرای طرح مدیریت دارایی فیزیکی در مجتمع بسپاران پتروشیمی بندرامام
رئیس مجتمع بسپاران پتروشیمی بندرامام از افزایش تولید با اجرای طرح جامع استقرار مدیریت دارایی فیزیکی در این مجتمع خبر داد.

به گزارش پترو نفت، سعید باقدم رئیس مجتمع بسپاران پتروشیمی بندرامام ضمن تاکید بر نقش مهم استقرار طرح جامع مدیریت دارایی فیزیکی در این مجتمع اظهار داشت: طرح جامع استقرار مدیریت دارایی فیزیکی به صورت یکپارچه و نظام مند در راستای تحقق برنامه توسعه بندرامام نوین و کاهش توقفات تولید و از ابتدای سال ۱۴۰۲ در واحدهای این مجتمع آغاز گردید.

وی به اجرای طرح جامع استقرار مدیریت دارایی فیزیکی در این مجتمع اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه های این طرح مانند مهندسی قابلیت اطمینان RCM، RCA، LCC و همچنین RBI در واحدهای مجتمع بسپاران به ایجاد فرهنگ نگهداری و تعمیرات مبتنی بر پیشگیری، پایداری و کاهش توقفات تولید، افزایش سطح ایمنی و همچنین کنترل ریسک منجر شده است.

رئیس مجتمع بسپاران پتروشیمی بندرامام ادامه داد: اجرای پروژه های تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) بر روی تجهیزات حساس مجتمع نظیر اکسترودرها، کمپرسورها و راکتورها تاکنون باعث افزایش تولید بیش از ۱۳۰۰۰ تن محصول و افزایش درآمدی بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان در سال شده است.

وی همچنین به جلوگیری از کاهش تولید محصولات در این واحد اشاره نموده و تصریح کرد: در پروژه های تحلیل مهندسی علل ریشه ای شکست و خرابی ها (RCA) تجهیزات حساس واحدهای مجتمع بسپاران نظیر درایرها و مبدل ها تاکنون بیش از ۸۰۰۰ تن محصول بیشتر تولید شده و درآمدی بالغ بر ۲۲۴ میلیارد تومان در سال از این طریق حاصل شده است.

مهندس باقدم همچنین افزود: اجرای طرح جامع استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی در واحدهای عملیاتی بسپاران باعث افزایش دانش تخصصی و انتقال تجربیات متخصصان به نسل جدید، افزایش فرهنگ کار تیمی و گروهی در این مجتمع شده است.

لازم به ذکر است که یکی از اهداف اصلی طرح توسعه بندرامام نوین استقرار طرح مدیریت دارایی فیزیکی می باشد که با اجرای بخشی از پروژه های تعریف شده، باعث کاهش توقفات تولید ناشی از مشکلات فرایندی و تعمیراتی و در نتیجه افزایش درآمد شده است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=22473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.