افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
4

شیمی بافت در مدار تولید با تأمین خوراک با کیفیت

  • کد خبر : 8531
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
شیمی بافت در مدار تولید با تأمین خوراک با کیفیت
با وجود کمبود خوراک مورد نیاز و مطلوب پتروشیمی شیمی بافت در کشور، اما این شرکت همواره برای تولید پایدار محصولات خود بدنبال تأمین خوراک با کیفیت بوده است.

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، پتروشیمی شیمی بافت از زیرمجموعه‌های شستا پس از تحصیل سود ۳۱۹۸ میلیارد ریالی طی ۶ ماه نخست سال که ۵۰۴ درصد از کل سود سال قبل بیشتر بود؛ به طور جدی در سال جاری در مدار تولید قرار گرفت و با ۱۵ درصد اصلاح فرآیندی که با هدف افزایش بهره‌وری در مجتمع های خود داشت توانست تاثیرات بالایی بر سهام “وپترو” داشته باشد.

 

از مهمترین فعالیت ها در طول ماه های گذشته ، همگن سازی ۲ سایت‌ شرکت بود که در نتیجه این هم افزایی ۱۵ درصد بهبود در تولید محصولات صورت پذیرفت.

 

همچنین در طی این مدت با تغییر رویکرد در نحوه معامله و تعامل با مشتریان و ذینفعان تلاش شد که با شرایطی متفاوت خوراک بهتری نسبت به گذشته دریافت شود.

 

لازم به ذکر است از آنجاییکه خوراک اصلی شرکت، رافینت ۱ با ایزوبوتن حداقل ۴۵ می باشد همواره این شرکت در تلاش بوده خوراکی که آن درصد را نداشته خریداری نشود تا هزینه‌های تولید پایین‌تر و حاشیه سود شرکت ثابت بماند؛ این در حالیست که در کشور خوراک مورد نیاز و مطلوب شرکت با کمبود مواجه است.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=8531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.