افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3
عضو هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

برای توسعه بیشتر صنعت نیشکر آمده‌ایم

  • کد خبر : 8776
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
برای توسعه بیشتر صنعت نیشکر آمده‌ایم
عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، با تمام توان در کنار مدیران و پرسنل صنعت بزرگ نیشکر هستیم.

پترونفت ، به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر مقداد محمودی یکشنبه (21 اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه تعدادی از مدیران کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه، با بیان این مطلب، افزود، هیئت مدیره جدید آمده‌اند تا در سایه همدلی و همراهی، با گسترش فعالیت‌ها، هم در حوزه اشتغال و هم حوزه تولید محصولات نیشکری، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سوددهی مطلوب نتیجه تلاش‌های دکتر ناصری و مجموعه نیشکر است

وی در ادامه، عملکرد مالی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت، صورت‌های مالی نشان‌دهنده سوددهی مطلوب شرکت است و این عملکرد مناسب، نتیجه تلاش‌های دکتر ناصری و همه مدیران و پرسنل مجموعه است.

محمودی، از حمایت تمام قد هیئت مدیره از صنعت نیشکر خبر داد و گفت، در ترکیب جدید هیئت مدیره، اعتقاد بر این است که در پیشبرد برنامه‌ها، یاری‌گر مدیرعامل و نقشی راهبردی و تسهیل‌کننده داشته باشیم. عضو هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران سابق کشت و صنعت‌های نیشکر و شرکت‌های تابعه قدردانی، برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مراسم، دکتر ناصری مدیرعامل و دکتر محمودی عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اهدای لوح تقدیر از مدیران تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، طی احکامی جدید، مهندس علی‌رضا دورباشی‌زاده به عنوان مدیرعامل کشت و صنعت هفت‌تپه، مهندس محمدرضا علم‌الهدایی به عنوان مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی، دکتر جعفر آل‌کثیر به عنوان معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر آقاجان بهادری به عنوان مدیرعامل مؤسسه آموزش و تحقیقات توسعه نیشکر و مهندس پژمان چهرازی به عنوان مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب منصوب شدند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.