افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

تجلیل از مدیرعامل پتروشیمی اروند در پنل تخصصی صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش صنعت چرم‌

  • کد خبر : 6292
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تجلیل از مدیرعامل پتروشیمی اروند در پنل تخصصی صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش صنعت چرم‌
تجلیل از مدیرعامل پتروشیمی اروند در پنل تخصصی صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش صنعت چرم‌؛مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در پنل تخصصی صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش صنعت چرم و کفش از تولید ۳ گرید جدید در محصول EPVC تا سال آتی خبر داد.

پترونفت ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ کریمی در ابتدای سخنان خود در این نشست تخصصی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از آمادگی این مجتمع پتروشیمی برای تولید گریدهای جدید براساس نیاز بازار داخل خبر داد و اظهار داشت: هر زمان خوراک در دسترس بوده، صنایع توسعه یافتند و بایدنقش خود را در تکمیل زنجیره ارزش ایفا کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت بازار PVC کشور افزود: کارخانه PVC شرکت پتروشیمی اروند با بیش از ۱۰۰درصد ظرفیت اسمی فعال است و با توجه به طرح توسعه ای که پیش بینی کرده‌ایم، طی سالهای آینده ۳۰۰ هزار تن PVC دیگر در ۸ گرید مورد نیاز بازار داخل به بازار وارد خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند دراین پنل تخصصی برنامه ریزی برای تولید ۳ گرید جدید را از دیگر برنامه های شرکت عنوان کرد و بیان کرد: بر اساس نیاز بازار و تکنولوژی شرکت اقدام به تولید گریدهای متنوع خواهیم کرد تا علاوه بر بخش عمومی در تولید محصولات تخصصی نیز نقش خود را ایفا کنیم.

در پایان این پنل تخصصی که در حاشیه نهمین دوره نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته برگزار شد از سوی رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، رئیس ستاد امپکس و نائب رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پارس از دکتر کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.