افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

صیانت از مناطق و مستحدثات صنعت نفت با هدف تولید ثروت در اولویت قرار گیرد.

  • کد خبر : 5814
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
صیانت از مناطق و مستحدثات صنعت نفت با هدف تولید ثروت در اولویت قرار گیرد.
در بازدید مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب از تاسیسات شرکت آغاجاری در ماهشهرعنوان شد: صیانت از مناطق و مستحدثات صنعت نفت با هدف تولید ثروت در اولویت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:

در روز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ مهندس دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از تاسیسات شرکت آغاجاری مستقر در ماهشهر بیان کرد: در بندر صادراتی ماهشهر مناطق مهم و راهبردی متعلق به شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب وجود دارد که می بایست با برنامه ریزی و اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت از این مناطق با هدف تولید ثروت به نفع اقتصاد ملی گام برداشت.

مهندس علیرضا دانشی در بازدید از پالایشگاه قدیم ماهشهر و بندر صادراتی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه ،نزدیکی به دریا و صادرات همچنین دسترسی به خوراک مورد نیاز ،ساخت تاسیسات جدید در این منطقه را پیگیری خواهیم نمود.

وی همچنین ،تفکیک و مرزبندی ،پاکسازی و حصار کشی این منطقه را مورد تاکید قرار داد.

مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی درخصوص زیرساخت های موجود و تعمیرات اساسی مخازن ذخیره در پالایشگاه ماهشهر از عزم این شرکت جهت تحقق اهداف و اجرائی نمودن دغدغه های مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد.

در این بازدید که با همراهی مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب ، مدیر فنی و جمعی از روسای عملیاتی شرکت آغاجاری انجام شد از انبار لوله مایل ۴۰ -مخازن ذخیره(انگشتی)و شیرخانه مایل ۴۰ نیز بازدید بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.