افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

نشست جهاد تبیین و بصیرت افزایی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد

  • کد خبر : 5875
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
نشست جهاد تبیین و بصیرت افزایی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد
نشست جهاد تبیین و بصیرت افزایی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

در راستای روشنگری و تبیین ابعاد مختلف اتفاقات اخیر در سطح کشور و تلاش استکبار جهانی در جهت ایجاد ناامنی و ناامید کردن ملت قهرمان ایران، نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور مدیران عامل، کارکنان و بسیجیان صنایع پتروشیمی ماهشهر و سخنرانی سردار سپاه اسلام شاهوارپور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این مراسم سردار شاهوارپور به عنوان سخنران ویژه این نشست ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این اجتماع عظیم و پرشور و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شهدای امنیت گفت: امروز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دشمن به دنبال متوقف کردت حرکت مقتدرانه نظام و برخورد با ایران قوی است.
سردار شاهوار پور با اشاره به استقامت مردم قهرمان ایران طی ۴۳ سال انقلاب در مقابل حوادث مختلف و نقشه های دشمن گفت: ما با اتکا بر باورهای ارزشی و دینی خود، مسئله استقامت و مقابله با نقشه های دشمنان را هوشمندانه انتخاب کرده ایم و همواره دشمنان ما در جبهه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند.
ایشان افزود: شاخص های پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی، آزادی، استقلال، خودکفایی و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی با دوران خفت‌بار پهلوی قابل مقایسه نیست؛ در حالی که در سال ۱۳۲۰  دشمنان از همه طرف کشور ما را مورد تجاوز قرار دادند و رضا شاه قلدر را به شدت تحقیر کردند، اما با یک اشاره حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۹ جوانان خرمشهری صدام تا بن دندان مسلح را به طور کامل زمین گیر کردند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای و تایید نظام طی سالهای متمادی و انتخابات های متعدد و اینکه در کشوری مثل عربستان اصلا چیزی به نام انتخابات نداریم و اصولا آنها فرق صندوق رای با صندوق میوه را نمی دانند ابراز داشت: مردم در سال ۱۳۵۸ به الگوی جمهوری اسلامی رای دادند که در دنیا بی نظیر است؛ در حالی که در بسیاری از کشورهای مدعی آزادی کوچکترین حرفی در مورد هولوکاست نمی توان بر زبان آورد، برعکس در همین کشور ها توهین به مقدسات اسلامی آزادی شمرده می شود که نشانه برخوردهای ابزاری و دوگانه با آزادی در کشورهای غربی است.
سردار شاهوار پور با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: مدل رفتار اغتشاشگران، منافقین و کوموله و دموکرات در حوادث این چند وقت همان الگوی آنها در اوایل انقلاب دهه ۶۰ و است که خون عده بسیار زیادی از مردان و زنان مظلوم ایران اسلامی را بر زمین ریختند.
وی با اشاره به حضور جوانان باهوش، توانمند و غیرتمند ایرانی درجبهه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی به عنوان عامل پیشرفت و اقتدار آفرینی، اظهار داشت :
امروز امنیت  مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی اسلامی است که همواره مورد هجوم اهریمنان و مستکبرین و آمریکایی ها بوده است، چرا که فرهنگ، اقتصاد، صنعت و همه اینها در گرو امنیت است و ما باید دشمن را در این مسیر همچنان ناامید نگه داریم و امید مردم در حل مشکلات کشور که دولت مقتدر ایران قوی به دنبال آن است را زنده نگه داریم.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر قائم با سوخت جامد توسط متخصصین توانمند ایرانی ابراز داشتند که این مسئله منشأ تحولات عظیم علمی در عرصه هوا و فضا در آینده و سر منشاء تحولات فناورانه بسیار بزرگی خواهد بود.
در ابتدای این مراسم دکتر برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن خیر مقدم به سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و بسیجیان و مدیران حاضر در این همایش اظهار داشت: امروز ما درگیر جنگ تمام عیار هیبریدی با دشمن هستیم و دوران دفاع مقدس هنوز تمام نشده و دشمن بدنبال جنگ با ایران قوی است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تقدیر از نهادهای انقلاب اسلامی به ویژه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم ابراز داشت: امروز مردم قهرمان ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و همیشه صف خود را از نامحرمان و داعش صفتان و منافقین جدا کرده اند و همیشه مدافع حرم و مدافع جمهوری اسلامی بوده اند و با حضور به موقع خود در میادین مختلف از جمله حماسه ۱۳ آبان دشمنان کشور را ناامید کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آنچه امروز دشمن به دنبال آن است ضربه زدن به ایران قوی و ایران مقتدر است و متناسب با وضعیت جنگی دشمن باید آرایش دفاعی، اقتصادی و صنعتی قوی بگیریم و پتروشیمی ها نیز با توجه به تحریم های ظالمانه اقتصادی موجود بر علیه کشور می بایست با بصیرت و دانش و توانمندی بالای خود بازارهای بین المللی را بهتر از همیشه بشناسند و با مدیریت درون زای اقتصادی و صنعتی خود بتوانیم به سمت آینده روشن انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین ایران اسلامی گام های استوار و محکمی را برداریم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.