افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان:

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، سکوی نمایش توانایی‌های دانش بنیان و تحقق توسعه پایدار صنعت نفت

  • کد خبر : 16749
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، سکوی نمایش توانایی‌های دانش بنیان و تحقق توسعه پایدار صنعت نفت
نمایشگاه صنعت نفت خوزستان به عنوان سکویی برای ارائه توانایی‌ها و نوآوری‌های مراکز دانش بنیان و تحقق اهداف توسعه پایدار صنعت نفت در منطقه، به رسمیت شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار پترونفت، در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، آقای دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درباره اهمیت این نمایشگاه و نزدیک شدن صنعت نفت و شرکت‌های دانش بنیان صحبت کرد. وی اظهار داشت که امسال نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته برگزار شده است و تاکید کرد که مجموعه‌های نفتی منطقه با یکدیگر همکاری کنند و با حضور در این نمایشگاه، تجهیزات نفتی را معرفی کنند. او همچنین اعلام کرد که در این نمایشگاه، ۲۸۱ مجموعه دانش بنیان، ۲۷ مجموعه فنی و خدمات فنی و ۴۷ مجموعه تامین کننده حضور دارند.

 

آقای دانشی به توضیحاتی درباره قراردادها و همکاری با مراکز دانشگاهی پرداخت. او اعلام کرد که تاکنون ۹ قرارداد با مراکز دانشگاهی، از جمله دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه شهید چمران اهواز، برقرار شده است. همچنین، او به افتتاح ۸.۶ هکتار از قراردادها در این نمایشگاه اشاره کرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تشکر از تلاش و پیگیری‌های عزیزان، به توسعه پایدار صنعت نفت در استان خوزستان و کمک به رفع بیکاری پرداخت. او اعلام کرد که در نظر دارند یک مجموعه ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی کنند و همچنین یک گمرک اختصاصی برای تجهیزات صنعت نفت راه‌اندازی خواهند کرد.

 

آقای دانشی به اهمیت ورود به مرز دانش در ساخت کالاها اشاره کرد و نمونه‌هایی از توانایی مراکز دانش بنیان در تولید محصولات نوآورانه را ارائه داد. او بیان کرد که تحریم‌ها باید با ورود به مرز دانش و همکاری با مراکز دانشگاهی و متخصصان برطرف شوند.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از حضور عزیزما در این خبر با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره اهمیت نمایشگاه صنعت نفت خوزستان و همکاری با مراکز دانشگاهی صحبت می‌کنیم. آقای دانشی اعلام کرده است که نمایشگاه امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شده است و از همکاری مجموعه‌های نفتی منطقه با یکدیگر تقدیر کرده است. او همچنین اعلام کرده است که تعداد زیادی مجموعه دانش بنیان، مجموعه فنی و خدمات فنی و تامین کنندگان در نمایشگاه حضور دارند.

 

او در ادامه به طرح قراردادها و همکاری با مراکز دانشگاهی اشاره کرده است. تاکنون، ۹ قرارداد با مراکزی مانند دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار شده است. همچنین، ۸.۶ همت از قراردادها در این نمایشگاه معرفی شده است.

 

آقای دانشی در ادامه به توسعه پایدار صنعت نفت در استان خوزستان و کمک به رفع بیکاری اشاره می‌کند. او اعلام کرده است که شرکت در نظر دارد یک مجموعه تولید تجهیزات صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی کند و همچنین یک گمرک اختصاصی برای تجهیزات صنعت نفت ایجاد کند.

 

در پایان، آقای دانشی به اهمیت ورود به مرز دانش در صنعت نفت اشاره کرده و نمونه‌هایی از تولید محصولات نوآورانه توسط مراکز دانش بنیان را معرفی کرده است. او بیان کرده است که تحریم‌ها باید با ورود به مرز دانش و همکاری با مراکز دانشگاهی و متخصصان برطرف شوند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.