افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

۱۲ نفر كارمندان نمونه شركت در سطح صنعت نفت تقدیر شدند

  • کد خبر : 5912
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
۱۲ نفر كارمندان نمونه شركت در سطح صنعت نفت تقدیر شدند
با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ، معاونان، مدیران ، مشاوران و رؤسای عملیاتی و ستادی شرکت ملی حفاری ایران در آیینی ۱۲ نفر کارمندان نمونه این شرکت در سطح صنعت نفت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این همکاران که ۶ نفر رسمی و ۶ نفر قرارداد مدت موقت شامل ۱۰ نفر آقا و ۲ نفر بانوان همکار هستند براساس شاخص های وزارت نفت نمونه و از سوی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی لوح تقدیر دریافت کردند.
در آیین تقدیر از این همکاران که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد ، دکتر حمید رضا گلپایگانی گفت: همه کارکنان این شرکت نمونه و این همکاران نمونه ای از نمونه ها به شمار می آیند.
وی افزود: کار جهادی، جدّیت و پشتکار، تلاش مضاعف، حسن اخلاق و رفتار ،حمیت و همگرایی سازمانی از شاخصه های کارمندان نمونه است که با توجه به ماهیت کار حفاری و نقش این شرکت در فرآیند تولید، زحمات مجموعه کارکنان سختکوش این سازمان ستونی و بسیاز ارزشمند است.
گلپایگانی با ارج گذاشتن به تلاش کارمندان نمونه شرکت و آرزوی توفیق روز افزون برای آنان، اظهار کرد: حضور بانوان در جمع کارمندان نمونه موجب مباهات است و سعی و کوشش آنان در کنار آقایان در جهت انجام وظایف محوله و رشد و تعالی شرکت تحسین برانگیز می باشد.
گلپایگانی از مدیریت های شرکت در بخش های عملیاتی، پشتیبانی، فنی، ستادی و خدمات خواست تا در راستای ایجاد انگیزش، ایجاد علاقه مندی و تقدیر و تشویق همکاران با تببین شاخص های لازم ، نسبت به معرفی همکاران نمونه در هر پایان هر ماه اقدام تا در جلسات مدیران و مسئولان شرکت معرفی و از آنان قدردانی به عمل آید.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در ادامه توسعه و تعمیم ورزش همگانی با هدف حفظ سلامت جسم و روان و ایجاد نشاط در میان کارکنان شرکت به ویژه کارکنان عملیاتی را مورد تاکید قرار داد و از امور ورزش و تربیت بدنی شرکت خواست تا در زمینه تامین امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را به عمل آورد‌ .
در این آیین هر یک از کارمندان نمونه شرکت ضمن معرفی و بیان سوابق کاری خود در ارتباط با توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شرکت و موانع و چالش ها صحبت و راهکارهایی ارائه دادند.
حفظ سهم بازار، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات، روز آمد سازی، بازار یابی ، حضور فعال در پروژه ها، هماهنگی بیش از پیش ببن مجموعه، آموزش ، استاندارد سازی روش ها، ایجاد سیستم برای تسهیل در امور و پاسخگویی و … از جمله موارد مطرح شده از سوی همکاران نمونه شرکت بود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.