افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2
به دست متخصصین و کارگران توانمند گروه ملی صنعتی فولاد ایران 

آغاز بکار کارخانه فولادسازی پس از تعمیرات اساسی بی سابقه از سال ۱۳۹۲ 

  • کد خبر : 14875
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
آغاز بکار کارخانه فولادسازی پس از تعمیرات اساسی بی سابقه از سال ۱۳۹۲ 

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه طی مراسمی که با حضور دکتر علی محمدی مدیرعامل و معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه، در کارخانه فولادسازی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در اورهال اساسی این بخش، که پس از ۱۰ سال انجام شد، تقدیر گردید. مهندس محسنی مدیر کارخانه […]

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه طی مراسمی که با حضور دکتر علی محمدی مدیرعامل و معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه، در کارخانه فولادسازی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در اورهال اساسی این بخش، که پس از ۱۰ سال انجام شد، تقدیر گردید.

مهندس محسنی مدیر کارخانه فولادسازی در سخنانی با اشاره به روند انجام اورهال، محوریت این عملیات را تعمیرات و بهسازی اساسی و ارتقاء و نوسازی واحدهای مختلف کارخانجات فولادسازی با تکیه بر بومی سازی و بدون نیاز به پیمانکار عنوان کرد.

وی همچنین این موفقیت را حاصل توکل به خداوند و تلاش و کوشش مضاعف کارکنان و حمایت‌های ویژه دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران دانستند و ابراز امیدواری کرد از این پس شاهد تولید کیفی و کمی بهتری در کارخانه فولادسازی باشیم.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.