افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
2

آغاز عملیات اجرایی نصب ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در برق خوزستان

  • کد خبر : 9448
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
آغاز عملیات اجرایی نصب ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در برق خوزستان
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه همه پست‌های انتقال این شرکت به فیبر نوری مجهز هستند، گفت: عملیات نصب فیبر نوری پست برق امیدیه ۲ به نیروگاه بهبهان تا پست برق ارجان، آغاز شده است.

مهدی ابوعلی گله‌داری بیان کرد: عملیات نصب فیبر نوری پست برق امیدیه ۲ به نیروگاه بهبهان تا پست برق ارجان به طول حدود ۱۰۰ کیلومتر آغاز شده و تا نیمه خرداد سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: هدف از نصب فیبر نوری جهت اتصال نیروگاه تولید برق بهبهان به شبکه فیبر نوری وزارت نیرو است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: این اقدام از طریق تعویض شیلد قدیمی خط با شیلد حاوی فیبر نوری در حالت گرم (بدون خاموشی به خط) انجام خواهد شد.

ابوعلی گله‌داری ادامه داد: هدف از نصب فیبر نوری در شبکه برق، برقراری ارتباط و جابجایی اطلاعات و در حالت کلی یک بستر جامع مخابراتی برای انتقال اطلاعات و مدیریت در لحظه شبکه است.

وی با بیان اینکه ۲۲۰۰ کیلومتر از خطوط انتقال این شرکت به فیبر نوری مجهز است، بیان کرد: تمام پست‌های انتقال و ۶۵ درصد پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به فیبر نوری مجهز هستند و این باعث شده که مدیریت و قرائت شبکه به راحتی انجام شود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.