افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
3

آلودگی صوتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر/ کارکنان: صدای بوق ممتد موجب استرس شده است

  • کد خبر : 13717
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
آلودگی صوتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر/ کارکنان: صدای بوق ممتد موجب استرس شده است
کارکنان شاغل در شرکت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از آلودگی صوتی و صدای بوق ممتد گلایه دارند.

به گزارش روابط عمومی شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ همزمان با بازگشت تانکرهای ترانزیت عراقی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و عدم وجود زیرساخت مناسب، صدها‌ تانکر سوخت‌رسان در طول روز در سایت پنج و ورودی سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ترافیک سنگینی را ایجاد می‌کنند.

این ترافیک سنگین پشت گمرگ سایت ۵ و دروازه سایت ۴ علاوه بر مسدود کردن پارکینگ خودروهای سواری و ایجاد مشکلات سنگین برای تردد کارکنان و خارج شدن از پارکینگ خود، باعث مشکلات شدیدتری برای کارکنان شده است.

یکی از مشکلاتی که این روزها بیش از هر ترافیک و نبود زیرساخت موجب آزار کارکنان شده است، صدای بوق ممتد تانکرهای سوخت رسان است که علاوه بر آلودگی سنگین صوتی باعث ایجاد استرس برای کارکنانی شده است که با توجه به نوع و اهمیت و حساسیت شغل صنعتی، مشکلات جبران ناپذیری را می‌تواند رقم بزند.

بر اساس پیگیری انجام شده خبرنگار مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، مشکل پیش آمده تا لحظه تنظیم خبر نه تنها برطرف نشده است، که بر حجم آن نیز افزوده شده که با توجه به گرمای بیش از ۴۵ درجه هوا باعث کلافگی و مشکلات روحی و استرس برای کارکنان شده است.

منطقه‌ی ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر یکی از هاب‌های اصلی پتروشیمی‌ کشور می‌باشد که حدود نیمی از حجم محصولات متنوع پتروشیمیایی کشور را تامین می‌کند و بیش از ۳۰ هزار نفر در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

منبع: نفیر نفت

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.