افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

آیا افشین کیانی مرد سال صنعت پتروشیمی ایران است؟

  • کد خبر : 17916
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
آیا افشین کیانی مرد سال صنعت پتروشیمی ایران است؟
سال 1402 در صنعت پتروشیمی کشور اتفاقات بسیاری رخ داد. از کاهش تولید برخی شرکتهای متانولی تا افزایش تولید این محصول در سایه مدیریت درست و قوی آن مجموعه و...

به گزارش پترو نفت، سال 1402 در صنعت پتروشیمی کشور اتفاقات بسیاری رخ داد. از کاهش تولید برخی شرکتهای متانولی تا افزایش تولید این محصول در سایه مدیریت درست و قوی آن مجموعه و…

یکی از این شرکتها پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس است، مجموعه ای که به گواه کارشناسان این صنعت، سالها طول کشید تا راه اندازی شود و امروز باید به آن افتخار کرد. (لازم به توضیح است در این سالهای طولانی برخی مدیران با تجربه حوزه پتروشیمی حتی حاضر نشدند مسئولیت مدیریت این شرکت را بپذیرند که دلیل آنهم مشکلات عدیده ای است که در شرایط تحریم و … داشت)

اواخر سال ۱۴۰۱ بود که مدیر نام آشنای حوزه صنعت(مهندس افشین کیانی) پذیرفت که به پالایشگاه هویزه برود و مدیریت آن را با تمام مشکلات موجود بپذیرد، او در همان اوایل کار با اعتماد به جوانان بومی منطقه و متخصصان فنی حوزه صنعت در پالایشگاه هویزه و حمایتهای دکتر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مهندس نشان زاده معاونت هلدینگ کاری کرد کارستان!

همه افرادی که پیش بینی می کردند پالایشگاه راه اندازی نمی شود ناگهان پس از چند ماه تلاش شبانه روزی کیانی و حمایتهای مدیریت هلدینگ خلیج فارس توانست پالایشگاه را راه اندازی کند و با این مهم جوانان بومی بسیاری مشغول به کار شدند.

البته کار اینجا تمام نشد و نیمه دوم سال جاری افشین کیانی پیگیر راه اندازی خط دوم تولید پالایشگاه بود که با حضور و حمایت های مجدد دکتر علی عسگری راه اندازی آن شروع شده است.

در نهایت به جرات می توان گفت کسی که توانست در آن شرایط پالایشگاه هویزه خلیج فارس را احیا کند شایسته است بعنوان مرد سال صنعت پتروشیمی ایران انتخاب شود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.