افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 5192
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، روز گذشته ( مورخ ۱ تیرماه ۱۴۰۱) آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور دکتر آخوندعلی سرپرست دانشگاه، دکتر محمدی سرپرست گروه ملی فولاد، معاونین و روئسای دانشکده ها و و معاونین و مدیران گروه ملی صنعتی فولاد ایران، به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و طرفین در خصوص راه های تبادل اطلاعات و همکاری های دوجانبه در زمینه های گوناگون حوزه فولاد به بحث و گفتگو پرداختند.

در این مراسم که با قرائت کلام الله مجید آغاز گردید، ابتدا دکتر آخوندعلی در سخنانی توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید دانش بنیان را بعنوان یک نقشه راه برای پیشرفت کشور برشمردند و لزوم تعامل بیشتر مجموعه‌های علمی و صنعتی جهت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در راستای علمی سازی صنعت در زمینه‌های مدیریت، تولید و اقتصاد را از الزامات موفقیت و پیشرفت دانستند.

ایشان همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر گروه ملی صنعتی فولاد ایران، از نگاه و رویکرد ویژه دکتر محمدی در زمینه توجه به مدیریت علم محور تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه دکتر علی محمدی سرپرست گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از معرفی معاونین و مدیران همراه، در سخنانی به نگاه ویژه این شرکت به موضوعات علمی و پژوهشی در زمینه بومی سازی تولید و تربیت نیروی متخصص اشاره کرده و ضمن اعلام آمادگی این گروه بمنظور تعامل موثر و کاربردی با دانشگاه، شروع این همکاری را مبنای تحول و توسعه صنعت و دانشگاه و زمینه ساز ترقی هر دو مجموعه برشمردند.

ایشان مهمترین چالش های صنعت فولاد و به ویژه گروه ملی صنعتی فولاد را تربیت نیروی متخصص و خلاق و هزینه بالای انرژی مصرفی عنوان نموده و خواستار همکاری حداکثری اساتید و نخبگان دانشگاه شهید چمران برای حل این معضلات شدند.

در ادامه آقای دکتر کیاست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به بیان ضرورت تعامل مستمر دانشگاه و گروه ملی فولاد پرداختند و پس از آن دکتر حاجی دولو رییس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران و دکتر رضا دوست رییس دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، با اعلام ظرفیت های بالای علمی و آموزشی آن دانشکده ها، آمادگی دانشکده های خود را جهت همکاری های هرچه بیشتر با گروه ملی صنعتی فولاد ایران اعلام نمودند.

در این جلسه همچنین دکتر دهملایی رییس مرکز تحقیقات فولاد دانشگاه، ضمن اعلام اینکه این مرکز توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران و برای رفع نیازهای صنعت فولاد تشکیل شده است، از طرح های پژوهشی این شرکت که توسط آن مرکز در دست اقدام است، نام بردند و آمادگی کامل همکاران خود را بمنظور توسعه روابط علمی و پژوهشی اعلام نمودند.

در ادامه آقای مهندس خطیبی معاون فنی و بهره برداری شرکت به بیان زمینه های تعامل و همکاری طرفین پرداختند و با اعلام سرفصل مشکلات، خواستار تسریع در اجرایی شدن تماهم نامه شدند.

در پایان نشست و به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (ص) تفاهم نامه‌ همکاری میان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد و بین طرفین مبادله گردید.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.