افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2
به همت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید رقم خورد:

اجرای طرح های بیمه ای و توانبخشی مستمر و اهدای لوازم التحریر و لوازم ورزشی به مدرسه استثنایی شهرستان هرسین

  • کد خبر : 22627
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
اجرای طرح های بیمه ای و توانبخشی مستمر و اهدای لوازم التحریر و لوازم ورزشی به مدرسه استثنایی شهرستان هرسین
شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه علاوه بر اجرای طرح های بیمه ای و توانبخشی به صورت مستمر، بیش از 1.5 میلیارد ریال لوازم التحریر و لوازم ورزشی به دانش آموزان مدرسه استثنایی مشعل دانش شهرستان هرسین اهدا کرد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به مناطق پیرامونی، علاوه بر اجرای طرح های بیمه ای و توانبخشی به صورت مستمر، بیش از 1.5 میلیارد ریال برای تهیه اقلام آموزشی و ورزشی و همچنین تجهیزات موردنیاز به مدرسه استثنایی مشعل دانش شهرستان هرسین اهدا کرد.

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه که به منظور اهدا اقلام کمک آموزشی و پیگیری و بازدید از طرح های بیمه ای و توانبخشی در این مرکز حضور یافته بود مورد استقبال گرم دانش آموزان و کادر آموزشی و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

ایشان با اشاره به اهمیت رسیدگی به نیازهای آموزشی دانش آموزان مدارس استثنایی از پیگیری و اجرای طرح بیمه کلیه دانش آموزان توسط شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: از وقتی که وارد این مجموعه شدم لطف و عنایت خدا و امید را با تمام وجود در چشمان این فرزندان عزیز و عشق و هدف والا را در وجود مربیان و معلمانشان دیدم و ما اگر با این شرایطی که داریم خدای ناکرده این عشق و امید و آرزو را کمرنگ کنیم بدهکار این بچه ها و این مردم خواهیم شد.

دکتر لطفی لاریجانی با بیان اینکه از همکاران خودم در مجموعه پتروشیمی کرمانشاه می خواهم که به جد پیگیر مسائل این مدرسه و دانش آموزان و مربیان آن باشند؛ ابراز داشت: امیدوارم خدا به همه ما عزت، برکت و سلامتی عطا بفرماید که تا جان در بدن داریم به این مملکت، به این نظام، به این جامعه و به ویژه به این عزیزان خدمت نماییم.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه همچنین در این بازدید ضمن تاکید بر توجه بیش از پیش و هدفمند به مناطق و مراکز کمتر برخوردار، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور تخصیص کمک هزینه تحصیلی، به تمامی دانش آموزان مدرسه استثنایی مشعل دانش شهرستان هرسین یک عدد کوله پشتی با لوازم کامل آموزشی اهدا کرد.

گفتنی است در این مدرسه و به همت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه علاوه بر راه اندازی یک اتاق چندحسی و 2 اتاق هوشمند؛ اقلامی شامل لوازم ورزشی و توانبخشی، کامپیوتر، تبلت، عینک های طبی، چرخ خیاطی، اجاق گاز و برخی دیگر از لوازم موردنیاز این مدرسه به ایشان اهدا گردیده است.

مدرسه استثنایی مشعل دانش شهرستان هرسین در سال 1373 افتتاح و هم اکنون دارای 65 دانش آموز استثنایی از نقاط مختلف شهرستان، روستاهای تابعه و شهرستان های همجوار است.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=22627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.