افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3

احداث و راه‌اندازی پست سیار فوق توزیع برق در شادگان

  • کد خبر : 12285
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
احداث و راه‌اندازی پست سیار فوق توزیع برق در شادگان
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: یک پست سیار در پست شهید معماری شادگان به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر احداث و راه‌اندازی شده است.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث و راه‌اندازی پست سیار ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت در پست شهید معماری شادگان شامل تامین تجهیزات، نصب و راه‌اندازی یک بی ۱۳۲ کیلوولت، به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و سه فیدر خروجی ۳۳ کیلوولت به پایان رسید و آماده بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهبود پایداری شبکه برق در منطقه و ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و افزایش قدرت مانور شرکت توزیع نیروی برق در شادگان، اهداف بهره‌برداری از این پروژه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ارزش سرمایه‌گذاری پست سیار شادگان ۳۸۰ میلیارد ریال بوده و در قالب پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

با توجه به شروع پیک مصرف، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی نمایند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.