افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

احسان سوری مسئولیت روابط عمومی پالایشگاه آبادان را تحویل گرفت

  • کد خبر : 16756
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
احسان سوری مسئولیت روابط عمومی پالایشگاه آبادان را تحویل گرفت
در آیینی "احسان سوری" به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان معارفه شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، امروز در مراسمی که در سالن جلسات دفتر مرکزی پالایشگاه با حضور مدیرعامل برگزار شد، با تجلیل از خدمات مصطفی شری زاده رئیس پیشین روابط عمومی ، سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این مراسم بر حساسیت کارکرد روابط عمومی تاکید کرد و با یادآورشدن افت و خیزها و تلاش های کارکنان آن اداره روابط عمومی در ادوار مختلف، اظهار کرد: در ۲ سال گذشته بعد از رکود دوران کرونا و در دولت سیزدهم حجم کارهای روابط عمومی افزایش یافت و باعث شد این اداره با همه توان وارد میدان شود.

حکیم قیم از شتاب گیری فعالیت های روابط عمومی در ۱۵ ماه اخیر و کسب رتبه در میان روابط عمومی های وزارت نفت خبر داد و گفت: در ۱۵ ماهه حضور آقای شری زاده در جایگاه ریاست ، حرکت روابط عمومی شتاب زیادی گرفت و آرامش و نظم خوبی در اداره حاکم شد و نمود آن در نمایشگاه نفت و گاز، جشن ها و مراسم های مختلف نمایان بود همچنین خبر خوش اینکه روابط عمومی پالایشگاه جز برترین های نفت انتخاب شد.

وی در ادامه به برشماری سوابق سرپرست جدید پرداخت و سوابق درخشان و خدمات ابتکاری احسان سوری در بخش های مختلف پالایشگاه را از علت های گزینش وی به عنوان مدیر جوان دیگری برای تصدی مسئولیت حیاتی در پالایشگاه آبادان دانست.

رئیس پیشین روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، نیز در سخنانش از رونمایی کتاب روابط عمومی پالایشگاه آبادان به عنوان نخستین روابط عمومی کشور خبر داد و گفت: از جمله کارهای انجام شده انتشار کتاب روابط عمومی است که در آن با ارائه اسناد ثابت می شود نخستین روابط عمومی کشور در پالایشگاه آبادان فعال شد.

احسان سوری سرپرست جدید روابط عمومی نیز از ویژگی ها و خدمات رئیس پیشین یاد کرد و در ادامه خواستار همکاری و تعامل همکاران در تمام بخش ها برای رسیدن به اهداف کلان شرکت شد.

مصطفی شری زاده به مدت ۱۵ ماه ریاست روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان را عهده دار بود و به تازگی به عنوان سرپرست حراست این شرکت منصوب گردید.
احسان سوری پیش از این مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان مسئول ستاد اقامه نماز شرکت پالایش نفت آبادان و مسئول آزمایشگاه گاز پالایشگاه آبادان درکارنامه کاری خود داشته و از سوی سازمان ارتباطات اسلامی، وزارت ارشاد و شورای عالی قرآن به کشورهای آفریقایی، عربستان و عراق برای مباحث تبلیغی اعزام شده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.