افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

ارائه خدمات درمانی گروه جهادی بقیه الله در شهرهای امیدیه و آغاجاری با پشتیبانی كامل شركت آغاجاری انجام شد.

  • کد خبر : 6196
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
ارائه خدمات درمانی گروه جهادی بقیه الله در شهرهای امیدیه و آغاجاری با پشتیبانی كامل شركت آغاجاری انجام شد.
ارائه خدمات درمانی گروه جهادی بقیه الله در شهرهای امیدیه و آغاجاری با پشتیبانی کامل شرکت آغاجاری انجام شد.

پترونفت؛ به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری : مدیر عامل شرکت آغاجاری در این رابطه بیان کرد: با پیگیری و دعوت شرکت آغاجاری از گروه فرهنگی و جهادی بقیه الله در شهرستان امیدیه به بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خدمات رسانی کرد.
مهندس جواد تقی زاده تشریح کرد: گروه فرهنگی و جهادی بقیه الله متشکل از ۴۵ نفر از کادر درمانی شامل ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه دندان پزشکی و زنان با پشتیبانی کامل این شرکت به مدت سه روز به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای امیدیه و آغاجاری و روستاهای همجوار خدمات رسانی نمود .
مهندس تقی زاده با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده توسط این گروه جهادی گفت : با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای امیدیه و آغاجاری جامعه هدف شناسایی و در همین راستا به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد واجد شرایط خدمات دندان پزشکی و بیش از ۵۵۰ نفر از بانوان خدمات درمانی ارائه گردید.
مدیر عامل شرکت آغاجاری افزود : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی در گام دوم انقلاب و همچنین تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی این گروه جهادی با پشتیبانی کامل شرکت آغاجاری در شهرستان مستقر شد و خدمات رسانی شایانی صورت پذیرفت.
مهندس تقی زاده بیان کرد : با توجه به خدمات اثر گذار این گروه جهادی و رضایت همشهریان عزیز پیگیری جهت حضور مجدد این گروههای مشابه جهادی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.