افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران؛

از صرفه‌جویی ارزی به میزان ۴ میلیون یورو در بخش فیلتر تا بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خرید کالای داخلی

  • کد خبر : 16848
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
از صرفه‌جویی ارزی به میزان ۴ میلیون یورو در بخش فیلتر تا بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خرید کالای داخلی
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی و در بخش خرید داخلی تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خرید صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار پترونفت: رامین طهماسبی پور، در نشست خبری با اصحاب رسانه در نخستین روز چهاردهمین نمایشگاه نفت اهواز، درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت ملی حفاری ایران اظهاراتی داشت.

 

طهماسبی پور ابتدا بیان کرد که شرکت ملی حفاری ایران یک شرکت بالادستی صنعت نفت است و در صنعت حفاری نقش مهمی ایفا می‌کند. او افزود که این شرکت در حال حاضر بیش از ۶۵ دستگاه حفاری فعال دارد و در ده ماه نخست سال جاری موفق به تکمیل ۹۸ حلقه چاه شده است.

 

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران به مشکلات موجود در زمینه ناترازی گازی در کشور و مصرف بالای گاز اشاره کرد و اعلام کرد که با توجه به دستور وزیر نفت، شرکت ملی حفاری ایران به سمت حفاری و توسعه چاه‌های گازی رفته است. او افزود که این تغییر در سیاست شرکت باعث سختی و چالش‌های بیشتری در عملکرد شرکت شده است.

 

طهماسبی پور اعلام کرد که بودجه تدارکات کالای شرکت ملی حفاری ایران برابر با ۳۱۷ هزار میلیارد تومان است و تاکنون ۲۴ هزار قطعه حفاری ساخت داخلی وارد شرکت شده است، همچنین ۱۳۰۰ قطعه دیگر در حال ساخت برای بار اول هستند. وی افزود که در حال حاضر ۱۰۰ قطعه حفاری و ۲۲ هزار قطعه در بخش تعمیرات نیز موجود است.

 

در پایان، مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران به تأثیر تغییر سیاست در ساخت کالاها اشاره کرد و گفت که شرکت از ساخت کالای مستمر به ساخت کالای راهبردی رفته است. او اعلام کرد که در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی و در بخش خرید داخلی تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خرید صورت گرفته است.

 

در این نشست خبری، رامین طهماسبی پور تأکید کرد که شرکت ملی حفاری ایران در تلاش است تا با بهره‌گیری از تجربیات خود، در تبخش حفاری و صنعت نفت، نقش مهمی را ایفا کند و برای توسعه صنعت نفت کشور برنامه‌ریزی مناسبی داشته و در تلاش است تا با مشکلات و چالش‌های موجود مقابله کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.