افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3
رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران:

استقرار 37 دستگاه آمبولانس با استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی

  • کد خبر : 9804
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
استقرار 37 دستگاه آمبولانس با استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی
رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از استقرار 37 دستگاه آمبولانس با تجهیزات و استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی استقرار دکل های حفاری این شرکت خبر داد.

دکتر غلامحسین ابوالفتحی در این باره گفت: این آمبولانس های تیپ های A و B می باشند که با توجه به نیاز مبرم در اختیار درمانگاه های دستگاه های حفاری قرار گرفتند .

وی با بیان اینکه اداره خدمات پزشکی متشکل از واحد های طب صنعتی، دارو، تجهیزات پزشکی و واحد آمبولانس است افزود: آمبولانس های ارسالی به دستگاها و دکل های حفاری از نوع تویوتا هایس 2022 با حجم موتور 3500 و تجهیز به دستگاه های الکترو شک ، ونتیلاتور، سامانه CPR پیشرفته و … هستند.

ابوالفتحی با اشاره به بازسازی و نوسازی ناوگان خدمات پزشکی شرکت اظهار کرد: تعمیرات دوره ای؛ بازسازی و نصب تجهیزات پزشکی استاندارد بر روی 7 دستگاه آمبولانس شرکتی و خرید و تهیه 2 اتوبوس آمبولانس جهت خدمات دهی به مناطق سخت گذر و شرایط اضطراری در دست اقدام قرار دارد.

اداره خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از ادارات زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی شرکت است ، که دارای ۱۳۰ پزشک، ۱۷۰ تکنسین فوریت های پزشکی و ۳۰ نیروی پشتیبانی می باشد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.