افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

اطلاعیه مشترک مدیران عامل شرکت های پتروشیمی جم و مبین انرژی خلیج فارس

  • کد خبر : 13230
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
اطلاعیه مشترک مدیران عامل شرکت های پتروشیمی جم و مبین انرژی خلیج فارس
در پی اتفاقات چند روز اخیر و خارج شدن شرکت پتروشیمی جم از مدار تولید که با رفع گرفتگی در یکی از مبدل های حرارتی این شرکت و پس از آن افزایش سطح تولید همراه بود، ذکر نکاتی حائز اهمیت است.

در طول قریب به دو دهه فعالیت پتروشیمی های منطقه پارس ، شرکت های مبین انرژی خلیج فارس و پتروشیمی جم همواره تعامل مثبت و گسترده ای با یکدیگر داشته و دارند و افتخار هر دو شرکت این است که بعنوان دو قطب صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه ، با هم و در کنار یکدیگر نقش موثر و سازنده ای در تولید این صنعت ارزش آفرین ایفا نموده اند.
تامین یوتیلیتی پایدار خدمت ارزشمندی است که شرکت مبین انرژی به صورت شایسته و با تلاش مضاعف در اختیار شرکت پتروشیمی جم قرار داده و شرکت پتروشیمی جم نیز از نحوه ارائه خدمات و سطح تعامل و ارتباط دو شرکت، احساس رضایت و خرسندی دارد .
در این میان بی شک مشکلات گاه و بی گاه و خارج از اراده انسانی نیز سایه ای بر صنعت پتروشیمی داشته و این صنعت استراتژیک را با چالش هایی روبرو می کند کما اینکه چند روز گذشته، گرمای بیش از حد هوا و دمای بالای اب دریا که خارج از حیطه کنترل و اختیار دو شرکت بود، مشکلاتی در روند تولید شرکت پتروشیمی جم پدید آورد.
اگرچه وقوع این مشکلات بعضا سبب کاهش یا توقف موقت تولید میگردد لیکن همواره با الطاف الهی و تعامل مثبت شرکت ها با یکدیگر، بر مشکل فائق آمده و انشاالله این روند مثبت بین دو شرکت مبین و جم پایدار و برقرار خواهد ماند.
از این رو ضمن توصیه به پرهیز از حاشیه سازی به بعضی اصحاب گرامی رسانه ( که تاکنون نیت شان را خیر می دانیم )، تاکید داریم که بازیچه ساختن اخبار فنی بین مجتمع های پتروشیمی توسط برخی رسانه ها به دور از اخلاق حرفه ای بوده و توصیه اکید به این دوستان این است که بجای پرداختن به حواشی بی اهمیت ، یاری رسان شرکت ها در امر تولید و اعتلای صنعت پتروشیمی باشند.
ضمنا در حوزه قیمت خدمات یوتیلتی نیز پتروشیمی جم اظهار نظری نداشته و با توجه به اینکه مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی هستند خود را موظف به پذیرش قانون میداند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.